HC Hair Care Volume Shampoo

Merhabalar,

Bugun sizlerle neredeyse 4 aydir kullandigim ve artik bitmek uzere olan sampuanimi paylasmak istiyorum.

Hc Hair Care Volume Shampoo 

Ürün bana firma gönderisi, bu sebeple kendilerine tekrar tesekkür ederim.
300 ml bu ürünün (ki 4 ay gibi bir sure kullanabilirsiniz) satis fiyati 35 lira. Surayi tiklayarak inceleyebilirsiniz.


Pompali bir sisede oldugundan kullanimi oldukca kolay. Kahverengi ve jel kivamda bir ürün. Bitkisel bir kokusu var ama asiri fazla rahatsiz edici bir koku degil.


Vaadlerine gecmeden önce, Hc Care markasinin bir Türk markasi oldugunu ve bitkisel icerikli oldugunu belirtmek istiyorum. Hayvanlar üzerinde test yapmayan ve iceriginde hayvansal katki olmayan ürünleri var.

Ilgilenenler icin icerik listesini resimledim. Ilk dikkatimi ceken SLES (Sodium Laureth Sulphate), SLS (Sodium Lauryl Sulphate), paraben ve Formaldehit icermedigi oldu.



Vaadlerine gelirsek, isminden de anlasildigi gibi saca hacim kazandirma vaadinde. Sacinizin dogal yag ve nem dengesini koruyarak, maximum hacim kazandirir denmis. Sacin kuvvet ve esnekligini, dis etkilere karsi direncini arttirma da vaadleri arasinda.

Özellikle ince telli ve hassas saclar olmak uzere, dolgunluk ihtiyaci olan tüm sac tipleri icindir diye belirtilmis internet sitesinde.


Gelelim benim sac tipim ve gözlemlerime..

Ince telli ve sönük saclarim var. Özellikle sac diplerimin sac derime neredeyse yapisik oldugunu, basik durdugunu söylemeliyim. Normalde sacimi hergun yikarim, sabah yikadigim sacim aksama yaglanir fakat 4 ay önce perma yaptirdim, sac uclarimda perma var ama diplerimde yok. Bu arada sacim omuz hizasinda. Perma kimyasali benim sacimin yaglanma zamanini inanilmaz uzatir. Daha önce de 5-6 defa perma yaptirdim, özellikle kisin benim icin kurtarici oluyor. Sacimi 3 gün yikamadan kullanabiliyorum, 3. günün sonunda yaglanmaya basliyor. Tahmin edersiniz ki perma sacima zarar verip az da olsa kuruttu. Bu arada es zamanli olarak ayni markanin 2 ürününü daha kullaniyorum 4 aydir, onlari da sizinle paylasacagim.

Ilk yikama icin 2 pompa aliyorum fakat ilk yikamada köpürüp temizlik hissini vermiyor. Özellikle sacimi yikamadan önce bakim yagi uygulayip bekletmissem hic köpürmüyor. Fakat bitkisel icerikli bircok sampuanin ilk yikamada köpürmeyip temizlik hissi vermedigini gözlemledigimden benim icin normal bir durum.

Sac diplerime masaj yaparak, olabildigince oyalanip bu sureyi uzun tutarak kullandim. Ilk ön yikamadan sonra ikinci defa yine 2 pompa aliyorum. 2. yikamada cok guzel köpürüp istedigim temizlik hissini veriyor. Sacima masaj yaparken, saclarimin sac derimden uzaklastigini ve sacimin hava aldigini hissediyorum. Guzel bir rahatlama hissi ama nasil anlatacagimi bilemedim :)

Sadece sampuani kullanip ardindan sac kremi ya da maskesi uygulamazsam cok rahat taranmiyor sacim. Ama dedigim gibi sacimda perma var. Perma sonrasi hicbir sampuan sacimi kolayca acmaz.
 Bazi sampuanlar, sonrasinda krem kullanmazsam, sacimi tel tel kabartir kötü bir görüntü olur ama bu sampuan bence nem verip besledigi icin, sacimda kötü bir kabariklik olusmadi. Dilerim saci dalgali veya kivircik olanlar, yada perma kullananlar benim ne demek istedigimi anlamistir :)

Hacim konusuna gelirsek, sac diplerim sac derimden en az yarim cm yukarda oluyor. Eger sacimi öne atip kurutursam daha da hacimli oluyor. Sacimda perma oldugu icin zaten hacimli duruyor bu anlamda kiyaslamayi sac diplerime bakarak yaziyorum ve evet sac diplerime hacim verdigini rahatlikla söyleyebilirim. Verdigi hacim, ben sacimi tekrar yikayana dek kaliyor.

Benim sacimda kepek, kasinti, egzama yada benzeri problemler yok. Bu ürünü kullanirken de hicbir olumsuzluk yasamadim.


Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY



Yorumlar

  1. Benimde ince telli sonuk saçlarım var bir deneyeyim ben. Bunu

    YanıtlaSil
  2. Bence de güzel bir ürüne benziyor anlattıklarınıza bakılırsa ve Türk markalarını biraz daha desteklesek güzel olur bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katiliyorum, heleki temiz icerikli ise..

      Sil
  3. HC'nin sadece complex yağını kullandım ve çok memnun kalmıştım. Şanpuanlarını da bir ara deneyebilirim. Güle güle kullan Zey😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim canim, yagdan cok memnun kaldim yakinda onu da yazacagim :)

      Sil
  4. hc nin yağından ve kurtarma maskesinden çok memnun kalmıştım, fırsatını bulursam bunları da denemek istiyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yagdan ben de memnun kaldim yakinda onu da paylasacagim :)

      Sil
  5. hala deneyemedim ama saç tipimiz tamamen aynıymış hemen açıp kullanmak için bir istek duydum şu anda :-))

    YanıtlaSil
  6. Bu sampuandan aşırı memnun kaldım. Blogta da paylaşmıştım. Cidden vaatlerini yerine getiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oldukca sevdim sacimdaki perma gecip tamamen duzlesince sans verebilirim :)

      Sil
  7. güzel suratlıı Zeyy ben çok sevdim bu seriyi saç kremi de çokk güzel :) - bitkisel şampuanlara alışık olduğumdan ve etkilerini bildiğimden bana da garip gelmedi ^^Emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitkisel bakim yagi en´lerim arasina girer cok sevdim paylasacagim onu da :)

      Sil
  8. Aaa çok güzelmiş Zeynep, ben de deneyeyim. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder