Himalaya Arindirici Neem Özlü Maske

Merhabalar,

Sizinle daha önce suradaki yazimda cilt bakim rutinimi paylasmistim. Iclerinden bitenler oldu. Biten maskemi paylasmak istiyorum bugun.

Himalaya Arindirici Neem Özlü Maske

Gratis fiyati 12 liraydi ve 75 ml ürün bulunuyor.

Normal ve yagli ciltlere uygun denmis. Temiz ve problemsiz bir cilt icin derinlemesine temizler arindirir denmis. Iceriginde neem özü ve zerdecal bulunduran kil maskesi. Ciltteki fazla yagi dengeler, tikanmis gözenekleri temizler, icerisindeki Neem özü, kil ve zerdecal ile arindirip cildi rahatlatir denmis. Soyulabilen bir maske degil. Haftada 1 ya da iki kez uygulanabilirmis.

Temiz cilde ve boyun kismina uygulayin (göz cevresinden kacinin), 10-15 dk kurumasini bekleyip, islak bir sünger yardimiyla soguk suyla durulayin yaziyor. Iltihaplanmis ya da kesik cilde uygulamayin diye de belirtilmis.




Icerik olarak 100% dogal degil. Ilk göze carpan alkol ve parfüm fakat diger bircok isimlerini bilmedigim madde var. Paraben icermez gibi bir ibaresi yok fakat icerik kisminda paraben de yazmiyor :/

Icerik kismi gercekten derin bir konu, icerikteki yazan tüm maddeleri tek tek bilmemiz pek mümkün degil. Ama yine de alkol ve parfüm iceriklerine hassasiyeti olanlar varsa diye belirtmek istedim.




Ben haftada 2 defa uyguladim ilk baslarda, sonrasinda haftada 1 oldu. Ancak en son bitmesine yakin kullandigimda inanilmaz tahris etti benim cildimi. Ki 4 ay kullandim sorunsuz.

Yikama jeli ile temizledigim tüm cildime ince bir katman sürdüm kurumasini bekledim.




Etkisi gercekten cok basarili, gozeneklerinizde ne varsa %80 kadar alip temizliyor. Sonrasinda gözenek temizleyen bant yaptigimda cok az geliyor kir. Cildi kurutup geriyor ki T bölgem yagli oldugundan cok hosuma gitmisti :) Iyi nemlendirmek gerek sonrasinda.

Tekrar kullanmaya cekindim, bitmek üzere olsa da kullanamadim korkudan. Hassas bir cildim yok ama kizarttigi cildimi sakinlestirmek, yer yer cikan sivilcelerimi gecirmek 3 gün falan sürdü. 4 ay boyunca haftada 2 defa kullanirken bile boyle bir tahris olmamisti severek kullandim. Maskeyi yikadim ve yüzümdeki kirmiziliga inanamadim, birkac saat icinde de sivilce basti yüzümü :/




Cok iyi temizliyor ve arindiriyor gercekten ama son tahris etme sebebini almadigim icin tekrar satin almayi ve kullanmaya devam etmeyi istemedim acikcasi.

Simdiye dek kullandigim en iyi gözenek temizleyen maskelerden biri, hatta en yugun fiyatlisi. Keske tahris etmeseydi...

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY




 

Yorumlar

  1. Cilt bakım rutinine yeni bir ürün eklediysen, farkında olmadan cildin hassaslaşmış olabilir Zey🤔 Bu ürün de o duruma tuz biber ekmiş gibi olabilir mi??? Dört ay sorun çıkarmayıp sonradan tahriş etmesi çok garip gerçekten😔 Geçmiş olsun, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inan sebebini bulamadim ama baska bir degisiklik olmadi kullandigim ürünlerde bu tahrisi yasadigimda, belki de cildim pek kötü birgünündeydi ama korktum acikcasi :/

      Sil
  2. Ne zaman Watsons'a uğrasam birileri Himalaya ürünlerini soruyor oluyor. Ben henüz hiçbir ürününü denemedim ama elimdeki ürünleri bitirince bir şans vermek istiyorum.

    Bu arada çok geçmiş olsun. Şu an ne durumda cildin? Kendine geldi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler, ürünü kullanmayi birakali 1 ay oldu gecti bile, dedigim gibi 3 gun falan epey kizarikti ama gecti gitti :)

      Sil
  3. Bu ürünü bende aldım fakat denemedim kışın hassaslaşıyor cildim peeling ve maske yaparken çok dikkat ediyorum önce bir T bölgemde uygulayayım bakalım benim cildimde nasıl bir tepki verecek.Detaylı yazın için teşekkürler emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce minik bölgede uygulayip denemek en guzeli sanirim, okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  4. Snapte hatırlıyorum neyin yaptığını bulmaya çalışıyordun. Bu ürün benimde almak istediklerimde vardı ondan vazgeçtim ama bir ara indirimdeyken gene de şans verebilirim seveni çok sanırım. Keşke sana da sonradan alerji yapmasaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkisi cok iyiydi gözenek temizlemede, keske tahris olmasaydi :/

      Sil
  5. benim cildime pek uygun değil sanırım, kuru ve hassas özellikle kışın... bu güzel bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas ise özellikle dikkat etmelisin, benim cildim hassas degildir ama son olay malum :/

      Sil
  6. tahriş ettiyse cildin başka bir nedenden hassaslaşmış da olabilir ara vermek en iyisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdilik kullanmicam belki bir dahaki gelisimde alirim :/

      Sil
  7. benim cildime de çok uygun değil bence benim cildim özellikle kış aylarında kuruya dönüyor normalde karma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zamanki gibi her ürün herkeste farkli olabilir tabiki

      Sil
  8. Hediye gelmişti bu ürün öylece duruyor bende deneyim bakalım tahriş edecekmi merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kücük bir bölgede denemek en guzeli ins olumsuz birsey yapmaz yoksa etkisi cok guzeldi

      Sil
  9. bendede aynı sorun var himalaya serisinde
    nedense açıp 3 ay maksimum 4 ay sonra yakma veya başka bir şey yapıyor bu yüzden hızlıca bitirmeye çalışıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman olarak uzun zamandir acik oldugundan olabilir, bunu dusunmemistim tesekkür ederim

      Sil
  10. Tahris yapmasi kotuymus. Ciltte kaskati kesilen maskeler bende de kuruluk ve bazen tahrise neden olabiliyor, sanirim cildimin tum nemini ve yararli yaglarini sokup attigi icin. Belki sende de aynisi olabilir, herkesin cildi farkli tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir haklisin ama son kullanimda oldu sadece , oncesinde etkisini cok begenip sorunsuz kullanmistim :/

      Sil
  11. Bu serinin en çok köpük temizleyicisini sevmiştim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelseydim almak istiyordum onu ama bir dahaki sefere <3

      Sil
  12. Zeynep bu sıvı mı biraz bende kullanıyorum bana sıvı geldi ya acaba benimkinin yapısı falan mı bozuk :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akiskan ewt ama 10-15 dk icinde kuruyor katilasiyor canim

      Sil
  13. Zeyy neden tahriş etti ki acep ben bunu bikaç kişiden daha duydum, okudum. İlk başlarda sorun yokken sonradan sapıtmış ürün. Halbüsü çok merak ediyordum ama almıyım ben zaten akneye meyilli bi suratım var :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kücük bir bölgede dene önce derim canim, ben de bilemedim inan yoksa sevmistim gözeneklerimi temizlemesini :/

      Sil
  14. Cildim kuru olduğu için sanırım bana uygun değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisiniz normal ve yagli ciltler icin, kurutuyor zaten cildi ve geriyor, kuru ciltler icin iyi olmaz diye düsünüyorum

      Sil
  15. Deneyimini bizle paylaştığın için teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin ben tesekkür ederim <3

      Sil
  16. Belki tarihi geçmiştir yada sıcak bir yerde saklamışsınızdır. Banyo da işe içeriğinde fazla koruyucu olmadıgindan çabuk bozulabilir. Sırf bu yüzden yatak odasına mini buzdolabı almak istiyorum sebzeli krem maske doldu da 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarihine baktim gecmemis ve dedigim gibi 4 aydir acikti, ama beklerken bsyler olmussa onu bilemedim, banyoda duruyor buzdolabinda degil, cok sicak bir ortam degil ama yine de bilemedim. Belki de uzun zamandir rafta olan bir ürünü satin aldim ama yine de son kullanima dek bir sorun olmamisti bilemedim :/

      Sil
  17. deneyen bayandan ürünler :) baksanaa derler yaa, sahibinden gibii, hani işte arabayı bir kadın satıyorsa daha iyi gibi daha bakımlıdır araba gibi. bu ürünler de öyle işte ben denedim güzel siz alın hatta işte ben denedim artık size yollayım siz kullanın gibi kikiki şaka yapıyom he bu şakayı hep yapcaktım yapmaya utanıyoduuum sanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah iyiligini güldürdün beni, ne utaniyorsun yahu yap esprini :)

      Sil
  18. Bir çok ürünü insanlar testermışcasına açıp baktığı için , sen almadan rafta kullanım ömrü başlamış olabilir Zeynep'cim. Bende çok severek kullandım bunu ilk gördüğüm yerde alacağım kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  19. Bu seriyi çok fazla seviyorum bunu denemedim ama tahriş en korktugum sey :/ birde sivilce cıkartması tam olmus cidden uzak durmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son kullanima dek inan cok begendim ama sebebini anlamadigim bir sekilde tahris etti, kücük bir bölgede deneyip görebilirsin belki de

      Sil
  20. Zeynep'çim geçmiş olsun canım. Ben de severek kullanıyorum. Tahriş oluşturmadı fakat sonrasında hemen nemlendirici sürüyorum. Belki de çabuk bozuluyordur. Henüz bitmedi bendeki daha dikkatli kullanacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cabuk bozuluyor olabilir bilemedim, dikkat et bakalim :/

      Sil
  21. Tüh ya etkisi bu kadar iyiysen ne oldu da böylesine ters etki yaptı ki 😕

    YanıtlaSil
  22. Himalaya'nın soyulabilen maskesini kullanıyordum fakat cildimi öyle tahriş etti ki markaya pek sıcak bakamıyorum bu yüzden :( Dediğiniz gibi içerik kısmı da ayrı tartışma konusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soyulabilen maskeyi ben de merak ediyordum fakat suan bu yorumdan sonra bilemedim :/

      Sil

Yorum Gönder