Maybelline The Rock Nudes far paleti

Merhabalar,

Rossmann´dan gelen hediyelerimi sizinle daha önce suradaki yazimda paylasmistim. Bugun sizlerle paylasmak istedigim ise hediyelerim arasinda olan bir far paleti.

Maybelline The Rock Nudes far paleti




Almanya´da 2-3 aydir satista ve fiyati 9,95 euro. Türkiye´de henuz yok diye biliyorum ama heran gelebilir. Umarim bu yazi size fikir verir. 



Palet 12 renkten olusuyor. Mat olan farlar da var, isiltili olanlar da ama baya icerisinde kocaman simler olan farlar da var :) Swatchlardan görebilirsiniz. Icerisinde aynasi yok ve iki tarafli bir fircasi var.


Acik renklerin renk vermesi, koyu renklere oranla daha az. Koyu renkler iyi pigmentli diyebilirim. Acik renkler parmakla uygulandiginda daha iyi renk veriyor ama yinede orta sayilir benim icin pigmentasyonlari. Fircayla biraz zorluyor 3-4 defa gecmek gerek. Koyu renkler fircaya daha kolay geliyor. Fakat koyu renkleri dagitmak biraz sorun oldu benim icin. Uyguladiginiz yerde kaliyorlar. Farkli fircalarla da denedim ama ben dagitmasini pek beceremedim :/



Benim yagli göz kapaklarim oldugundan far bazi kullandim. Hem renkleri daha iyi verdi hem de cizgilenmeden tüm gün kaldi. Far bazi olarak ya suradaki yazimda bahsettigim Catrice bazlardan birini kullandim ya da buradaki yazimda bahsettigim NYX kullandim. Bazsiz cizgilenme yaptilar ve cok da kalici olmadilar gun icinde. Far bazi kullandigimda cizgilenme olmadi ve gün sonuna dek kalici oldular.

Icerisinde isilti ve sim olan renkler maalesef gün icerisinde göz cevreme dagildi. Kendimi isil isil gördüm :)




Tozutma problemi cok rahatsiz edici degil. Parmak yada fircayla ürün alirken asiri tozutmuyor fakat uygularken ve dagitmaya calisirken gözaltima dökülme oldu.

Fircayi islatarak da kullanmayi denedim. Renkler biraz daha iyi kendini gösterdi ve tozutma problemi biraz azaldi. Fakat islak fircayi dokundugum far yuzeyinde taslasma oldu.

Far paletine baktigimda renkler degisik, birbirinden farkli gibi görünsede, uygulandiginda renklerin bircogu birbirinin ayni gibi duruyor. Swatchlara bakinca ne demek istedigimi anlayacaksiniz :)

Ürünün arka kisminda renklerin farkli kombinasyonlari da yer aliyor. 2, 3 ve 4 farkli renkle yapabileceginiz degisik makyaj önerileri bulunuyor. 9,6 gram ürün iceriyor ve ömrü 24 ay diye belirtilmis.

Kisacasi ben pek anlasamadim kendisiyle :/

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY



Yorumlar

  1. Bence de haklısınız anlaşamamakla, far paleti eğer alınacaksa tüm renkler kullanılabilecek olmalı bence bir de çok soğuk tonlardan oluşmuş rock nudes olduğu için heralde ben kendime yakıştırmıyorum bu tonları :))

    YanıtlaSil
  2. renkler fena değil ama çok pigmentsizmiş diğer palette böyleydi iyi ki yazdın almam böylece :-))

    YanıtlaSil
  3. Tonlar çok güzel. Sarım pigmentasyonu çok değil. Ama benim gibi soft severler için ideal :)

    YanıtlaSil
  4. Ben far paletlerine bayılsam da, Maybelline'nin bu paletlerine nedense hiç heveslenmedim. :) Anlattığın çok iyi oldu, blushed nudes paleti de almamıştım, bundan da uzak dururum. Ellerine sağlık canım benim, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir öncekinden pek hoslanmadim yorumlari görünce de iyiki dedim <3

      Sil
  5. Olmasada olurmus zaten simli paletleri pek sevmiyorum <3

    YanıtlaSil
  6. Simli farlar pek benlik değil, açık renklerin pigmentasyonu kötü duruyor. Olsa da olur olmasa da olur bir paletmiş.
    Sevgiler:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  7. Maybelline paketi sana ulaştığından beri merak ediyorum yazmalısın bu paleti diye baskı yaptıysam özür dilerim :D
    Ama yahu keşke okumasaydım. Paleti gözümde nasıl büyütmüşüm. Gelse gördüklerimden sonra almam. :/ Eline sağlım Zeynep'cim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim olur mu, ne baskisi :)

      Seveni olacaktir elbet ama beni benden almadi :/

      Sil
  8. Açık renkler keşke daha pigmentli olsaymış ama renkler gayet hoş sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin cok tesekkür ederim canim :)

      Sil
  9. Dedim herhalde koyular gayet pigmentlidir, değilmiş :))) Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyular daha pigmentli yazdim ama.. :/

      Sil
    2. Sandığım kadar pigmentli değilmiş Zeynep'çim :))))

      Sil
  10. Söylediklerine katılıyorum Zey - bende de maybelline The Blushed Nudes olanı var- sipariş ettiğimde beklentim çok yüksekti bir de iyi yorumlar okumuştum amaaa keşke detaylı araştırsaymışım- palette güzel olan sadece renkleri :D ve ondada koyu renk olanlar daha pigmentli - farları karıştırmada da sorun yaşadım yani bilemiyorum vallahi senin hesap bende anlaşamadım :D emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu sebeple satin almadim yorumlari bekliyordum ki hediye geldi iyi de oldu :)

      Sil
  11. Renkler çok güzelmiş aslında keşke performansında iyi olsaymış 😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye´ye gelmis sanirim ama benim elimde tutmak isteyecegim bir palet olmadi maalesef :/

      Sil
  12. Ben isin teknik kismindan anlamiyorum ama renkler güzelmis.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder