Sally Hansen instant cuticle remover muadili

Merhabalar,

Blogumda daha önce detayli tirnak bakim rutinimi yazmistim. Okumak icin buraya tiklayabilirsiniz.

Daha önceki yazimda bahsettigim Sally Hansen markasinin instant cuticle remover ürünü ile ayni etkiyi veren bir ürün kullandim ve sizinle de paylasmak istedim.

Sally Hansen instant cuticle remover muadili 


Öncelikle sunu belirtmek isterim, Sally Hansen instant cuticle remover kullanmaya baslamadan önce uzun zamandir merak ettigim bir üründü. Fakat nedense aklimda fiyati cok pahali diye kalmis ki almamistim. Tavsiyesever snapchat hesabinda paylasinca tekrar aklima geldi ve bir alisverisim sirasinda satin aldim. Almanya fiyati 4 euro (ben nedense 20 euro diye hatirliyordum), Türkiye fiyati 35 lira civarinda. Aldigimdan beri severek kullaniyorum. Az miktar almaniz yeterli oluyor. Oldukca bereketli bir ürün. 29,5 ml. Tirnak etlerinize uyguladiktan sonra, maximum 1 dakika bekletip yikamalisiniz. Sonrasinda yumusayan tirnak etlerinizden kolayca kurtulabilirsiniz.

Rossmann´larda bulabileceginiz Alterra tirnak bakim kremini ise yine snapchatte severek takip ettigim buojelerigormelisin hesabinin paylasimiyla not ettim. 15 ml ürünün Almanya fiyati 3 euro civarinda, Türkiye fiyati 10 lira civarinda. Rossmann kendi sitesinde ürünün özellikleri söyle yazmis; "İçeriğindeki organik badem, organik jojoba ve organik kayısı çekirdeği yağı yıpranmış tırnak etlerini yoğun olarak besler, onları yumuşatır ve kadifemsi bir pürüzsüzlüğe kavuşturur. Mango çekirdeği ve shea yapı tırnak etini kurumaya karşı korur. Kayısı ve şeftali kokuludur. Vegan ürünüdür."



Alterra tinak bakim kremini yine az miktarda tirnak etlerime uygulayip, vaktim varsa kendi halinde emilmesi icin bekliyorum (15-20 dakikada ürünün cogu emiliyor, kalani da masaj yaparak yediriyorum), vaktim yoksa uygulayip masaj yaparak yediriyorum. Ayni Sally Hansen sonrasindaki yumusakligi gözlemledim. Manikür öncesi yumusayan tirnak etlerimden kolayca kurtulmami sagladi (maalesef tirnak etlerimi kesmeye alistirdigim icin sürekli keserek manikür yapiyorum), verdigi nemi de cok sevdim. Sadece manikür öncesi degil, zaman zaman geceleri nem vermesi icin de kullaniyorum.

Kisacasi, bu 2 ürünün ayni etkiyi verdigini gözlemledigim icin muadil olduklarini düsünüyorum. Miktar olarak ayni degiller ama yine de Alterra uygun fiyatli bir secenek.

Bu ürünleri paylasan arkadaslarima da tesekkür ediyorum :)

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY 


Yorumlar

  1. saooool faydalı bilgi olduuu :)

    YanıtlaSil
  2. harika bi yazı olmuş - alacak olsam uygun fiyatlı olanını alırım tabiii ki :D pintiyim yahu -_- (tabii bazen pinti olamıyom o ayrı) emeğine sağlık <3 uygun fiyatlı olanı not ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pintiyimdir neden uygun fiyata ayni etkiyi veren ürün varsa pahalisini alayim ki <3

      Sil
  3. İkisini de daha önce kullanmamıştım teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin ben tesekkür ederim canim :)

      Sil
  4. canımın içi fotolarını editleyip deneyenbayan yaz guzelım...sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmusum hemen degistirdim, cok tesekkür ederim <3

      Sil
  5. Ben Sally Hansen'i kullanıyorum, bir şişesi bana iki sene gidiyor neredeyse. Dolayısıyla, bana pahalı gelmiyor Zey :) Alterra'yı hiç denemedim ama aklımda olsun. Ben de malesef tırnak etlerimi kesmeye alıştıırdım ve şimdi çok pişmanım. Ellerine sağlık canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sally Hansen´i 1 seneden fazla oldu kullaniyorum henuz yarilamadim bile haklisin canim. Ama birden 35 lira vermek istemeyen varsa, Alterra da uzun süre gidiyor, az miktari yeterli oluyor. Belki fikir olur baskalarina :)

      Sil
  6. Münih gezisi öncesi liste yapıyorum ve önerilerin çok işime yarayacak Zeynepçim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Sally Hanseni merak ediyorum

    YanıtlaSil
  8. Rossmann ürünlerini seviyorum ben de. Sally Hansen'i merak ediyordum Alterra'da iyi bir seçenekmiş. Teşekkürler Zeynep'çim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder