Rival de young baked highlighter 01 moon dust


Merhabalar,

Bugun sizlerle uygun fiyatli severek kullandigim bir aydinlatici paylasacagim.

Rival de young baked highlighter 01 moon dust



Rival de young markasini Rossmann magazalarinda bulabilirsiniz.

Icerisinde 12 gr ürün bulunuyor ve torunlarima kalacak bir miras kendisi :)

Almanya Rossmann fiyati 3,5 euro, Türkiye Rossmann fiyati 12 tl.



Cok pigmentli degil, fan bir firca ile 3-4 defa uzerinden gecmem gerekti istedigim görüntüyü almak icin.
Fakat parmakla uygulayinca daha hizli sonuc aldim.

Hic tozutmuyor.

Yapisi tam istedigim gibi ince diyebilirim.

Dagitmada sorun yasamadim. Parca parca olmayan homojen dagilan bir yapisi var.

Pembe alttonlu icinde gumus yansimalari olan cok dogal duran bir rengi var. Simler yok icerisinde, isiltili dogal bitisli.

Gün icinde uyguladigim bölgelerden yüzüme dagilmadi, disko topuna dönmedim fakat...
Cok kalici degil maalesef, benim cildimde 3-4 saat görünürdü, sonrasinda uctu gitti.

Göz fari olarak da guzel sonuc aldim, kas altlarimi aydinlattigimda da sevdim. Ayni sekilde göz pinarlarindaki aydinlik durusunu da sevdim.



Benim icin uygun fiyatli ve performansi kotu diyemeyecegim guzel bir ürün.

Itiraf etmem gerekirse, rengini degisik bulup severek satin aldim. Elimde altin sansimali aydinlaticilar oldugundan, rengi hosuma gitti.

Hic dusurmedim ve kirilmadi ama ambalaji cok saglam degil maalesef. Dikkatli olmak gerek.



Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. rengi güzelmiş yalnız Türkiyede bunu gördüm mü hiç hatırlamıyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var diye biliyorum snapchatte paylasinca satin alan olmustu. Tesekkürler yorumunuz icin :)

      Sil
  2. çok sevdim rengini Rossmann'a uğradığımda mutlaka satın alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim seversin tesekkürler ziyaretin icin :)

      Sil
  3. İlgimi çeken bir ürün ama elimdekiler bitmeden almak istemiyorum :)
    Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydinlatici herhalde bitirebilecegim son kozmetik urunu :) Tesekkürler okudugun icin

      Sil
  4. RDL ürünlerini seviyorum ben genelde, simsiz aydınlatıcılara da bayılıyorum. Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  5. Tatli bir rengi varmis 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengini begenip almistim cok tesekkürler ziyaretin icin :)

      Sil
  6. Rengi çok tatlı.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder