Bitenler 11 - Kozmetik

Merhabalar,

Kisacik bir bitenler yazisi paylasmak istedim.

1- Maybelline age rewind concealer - Fair rengini bitirdim. Bu kapatici ile Almanya´da tanistim, yillardir da bittikce alirim, 5-6 tane bitirdim. Göz cevremde hicbir beze olusumu veya olumsuzluk gözlemlemedim. Bir youtube videosunda süngerinin yikanmamasi gerektigini (icerisinde yaslanma karsiti aktif bilesenler oldugunu duydum) ögrendim ve süngeri yikamadan kullandim hep. Buna ragmen bir problem yasamadim. 
Suan elimde cok kapatici oldugu icin yenisini satin almadim ama ilerde alirim, baska bir rengini.
Türkiye´de olmadigindan ayrica yazisini yazmamistim, tembellik ettim. Artik Türkiye´de de satiliyor. Ince yapisina ragmen orta kapatici, cizgilere minimum dolan bir ürün.

2- NYX Hd concealer - Daha önce elimde bulunan 3 rengini blogumda paylasmistim. Suraya tiklayarak yazima ulasabilirsiniz. 03 numarasini bitirdim, diger renkleri kullanmaya devam ediyorum.



3- Alverde makyaj sabitleme spreyi - Almanya DM magazalarinda bulabileceginiz, dogal icerikli ürünleri olan bir marka Alverde. Bu spreye cok bayilmadim. Makyaj sonrasi uyguladigimda, yüzümde bir yanma hissettim. Bu sebeple süngerlerimi islatmak icin kullanip bitirdim (direkt yüzüme kullanmadim). T bölgesi yagli biri olarak, gün icinde yaglanmami da hizlandirdi gibi geldi. Zaten matlastirir gibi bir vaadi yok. Makyajimi normalden daha uzun süre de tutmadi. Süngerlerimi islatmak icin kullanip bitirdim ve tekrar satin almayi düsünmüyorum.

4- NYX wonder stick - WS04 Universal renginin kontur kismi tamamen bitti, aydinlatici kismini yariladim. Yine daha önce blogumda paylasmistim. Yazisina buradan ulasabilirsiniz. Birkac ay önce davet edildigim NYX lansmaninda bize verilen hediyeler arasindan aynisi cikinca cok sevindim. Suan ayni ürünün ayni renginin 2. sini kullanmaya devam ediyorum.

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. Maybelline bende sevdim sayılırı. Kapatıcılığı 1 tık daha yüksek olsa çok beğenirdim. Çizgilenme yapmaması ve dolmaması en sevdiğim özelliği :)
    Bu arada aşağıya in in bakıyorum, meğersem yazı bu 4 üründen oluşuyormuş. Beni görseydin gülmekten kırılırdın, sabahtan beri kaç bitenler okuduysam oku oku bitmiyor o_O
    Kalemine sağlık gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun olunca okunmuyor, bitenler yazilarimin okunmalari cok kötü :/ Ben de böldüm :)))

      Sil
  2. Maybelline age rewind concealer den memnun kalmayan tek benim galiba bu dünyada :( ... bu güzel yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmeyen cok ama bilemedim :/ Okudugun icin ben tesekkür ederim <3

      Sil
  3. Bende DM'den almıştım maybelline kapatıcıyı. Bir türlü anlamadım bana niye böyle yan etki yaptı :/ Göz altlarımı kurutması da cabası :/ Bir türlü anlaşamadım onunla ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gözaltlarim zaten kurudur ama bu kurutmadi :/ Tüh kötü olmus

      Sil
  4. Kapatıcının sivilce yaptığını söylediler bende almamıştım. Sizi bir mühendisin Güzellik dünyasına davet ediyorum :D http://tembelprenses.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tesekkür ederim, ilk firsatta blogunuzu ziyaret ederim ama sizi izleyiciler kisminda göremedim :)

      Sil
  5. nyx kontur stik sanırım benim bir numaram oldu artık benim ki de bitmek üzere ikinciye geçeceğim...

    YanıtlaSil
  6. Kapatıcı bitirmek en zorlandığım şey sanırım :) Bravo diyorum Zey :) Yenilerin de dibini görmen dileğimle... Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Bronzer veya allik bitirebilecegimi sanmiyorum :)

      Sil
  7. Maybelline kapatıcı bir beni sevmedi ya hep çizgilerime doldu. Kuru da değil gözaltlarım ama anlaşamadık 😞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatirliyorum sevmedigini, bilemedim canimcim :/

      Sil
  8. kapatıcım, sabitleme spreyi, aydınlatıcı kontür kiti hiç kullanmadığım ürünler ama güzel yazılarınızı okudukça almak için hevesleniyorum :) çok güzel bir yazı olmuş, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim ama ihtiyaciniz yoksa almayin nolur :)

      Sil
  9. Maybelline kapatıcıya burada o kadar rağbet oldu ki hala almadım :)))) Nyx'te sırasını bekliyor. Umarım senin gibi ben de severim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ürün cok fazla övülünce ben de almak istemyorum nedense :)

      Sil
  10. Harikasınız gelsin yeni ürünler :) Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelenler cok ama kozmetik olarak bitenler az oluyor :)

      Sil
  11. maybeline kapatıcı sonunda geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tembellik ettim yazmadim yazisini :/

      Sil
  12. Güzel ürünler bitmiş. Bir NyX kullanmamışlığım var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatici günlük olarak makyaj yapmasam bile mutlaka kullanirim, bu sebeple bitiyor :)

      Sil
  13. Bu maybelline kapsayıcıyı bir tek ben almadım sanırım 🙈 Hemen arayı kapatmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirimde sans verilebilir, icerigi cok tartisildi ama ben bir olumsuzluk yasamadim :(

      Sil
  14. Yeni alisveris zamani desene 😊. Ben makyaj yapmasam da drogerie gezmeye bayilirim. Tabii ruj rimel kalem oje krem vitamin tohumlarim filan herseyi de buluyorum oralarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o alisverisler elimdekiler bitmeden geliyor sürekli yeniler :)

      Sil
  15. Maybelline kapatıcıyı bir türlü alamadım.Biten ürünlere bay bay.Gelsin yeni ürünler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanilmayi bekleyen cok hic eksilmiyorlar sanki , cok tesekkürler ziyaretiniz icin :)

      Sil

Yorum Gönder