Burt´s Bees vanilya lip balm

Merhabalar,

Bugün bir lip balm paylasiyorum sizinle

Burt´s Bees vanilya lip balm

Almanya fiyati 3 euro, Türkiye fiyati internetten gördügüm kadariyla 25 tl. Evet biliyorum fiyat farki cok, bircok ürünü paylasirken bunu gözlemliyorum maalesef :(

4,25 gram ürün iceriyor ve 100% dogal icerikli oldugu belirtilmis.

E vitamini, dogal vanilya, shea Burt´s Bees vanilya lip balmin öne cikan etken maddeleri.

 Her lip balmda oldugu gibi kuru dudaklara nem vaddi bulunmakta. 4 saatlik nem vaadi hem de...


Kokusu cok guzel, zaten vanilyali herseyi cok sevdigimden Burt´s Bees lip balmlar arasindan da vanilyali olani sectim :)
 Yapisi yagli, uygularken kayiyor dudaklarda. Yagli dediysem oyle vicik vicik bir görüntü ve his degil. Tam kararinda.
5 dakika sonra rujunu uygulayabilirsiniz. Genellikle emilmis oluyor ve lip balmin fazlaligini almak zorunda hissetmiyorum.
Rujumun daha iyi durdugunu ve kolay sürüldügünü de söylemeliyim.

Sürdükce sürme hissi uyandirmiyor, bazi lip balmlarda bunu hissediyorum. Ama 4 saat nem iddiasina katilmiyorum kendi dudaklarimda..
Dudaklarim cok kuru, kabuk kabuk degilse, günlük olarak nemi yeterli geliyor bana.
Eger dudaklarim kuru, kabuk kabuk ise, nemi yeterli gelmedi, iyilestirmedi maalesef...

Cok sorunlu dudaklariniz yok, temiz icerikli, dogal, günlük bir lip balm ariyorsaniz Burt´s Bees vanilya lip balm yeterli gelebilir. Fakat kabuk tutan, catlak dudaklarda yeterli gelmeyebilir.
Tabiki yine benim dudaklarimdaki etkileri bunlar, sizler farkli etki gözlemleyebilirsiniz.

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. gece için yeterli değil bana ama gündüz dudaklarım nemlensin istediğimde kullanacağım bir balm bu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen gece icin bana da yeterli gelmedi, onarmiyor :/

      Sil
  2. Temiz içerikli olduğundan bu balmları merak ediyorum ama burada fiyat farkı çok Zey, kardeşimden isterim sanırım. Neyse ki, benim böyle bir şansım var😊 Bu sene Friendly lipbalmları kullanıyorum, onlar da organik ve sanırım burts bees ile aynı performansta (yazından çıkardığım sonuca göre). Güle güle kullan canım, sevgilerimle...❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu sansi iyi degerlendirmek gerek canim, Friendly markasini senden duydum :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim ziyaretin icin canim :*

      Sil
  4. Vanilyalısını denemedim, denediğim burts bees dudak bakımları ise günlük nemlendirme için iyiydi. Türkiye'den bir şey almamak lazım aslında burada parayı ürüne değil vergiye veriyoruz resmen. 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heleki son zamanlardaki kur farki artisindan dolayi, iyice fark acildi haklisiniz :/

      Sil
  5. Kokusuna bayildim ben bunun. Benim dudaklarim soguktan cabuk kurudugu icin nemlendirme performansini dusuk buldum ama senin de dedigin gibi cok kuru olmayan dudaklar icin yeterli gelecegini dusunuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu cok baskin gelmedi bana ama ewt cok hos kokuyor :) Tesekkür ederim yorumun icin :)

      Sil
  6. Bende hep iyileştirici etkisi olan lip balmları tercih ediyorum Zeynep'çim, çok kuruyor dudaklarım anca onlar iyi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de maalesef hemen kabuk tutan dudaklarim var :/

      Sil
  7. çok merak ediyorum bu balmları.. Vanilyalı her şeyi bir başka seviyorum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder