Catrice Glam & Doll Sculpt Volume & Definition Maskara

Merhabalar,

Bugün yeni bir Catrice maskarasini sizinle paylasiyorum.

Catrice Glam & Doll Sculpt Volume & Definition Maskara


Almanya´da yeni piyasaya cikan bu maskaranin fiyati 3,95 euro.

Catrice glam & doll maskara serisinin 3 farkli cesidi var. Digerleri elimde yok. Bugün bahsedecegim Catrice Glam & Doll Sculpt Volume & definition maskaranin plastik bir fircasi var. Fircasi cok büyük olmadigindan biraz yavas ve dikkatli uygularsaniz bulastirma riskiniz cok az. Benim büyük fircalarla yasadigim sorun sürerken bulastirmam. Alt kirpiklerime de kolayca uygulayabildim.

Vaadi hacim ve belirgin kirpikler.

Gelelim benim gözlemlerime;
Takma kirpik etkisinde bir hacim vermiyor, ilk 2 katta.
Ama cok guzel dipten uca belirginlestirip uzatiyor.
3. katta hacim de veriyor fakat cok az bir yapistirma da yapiyor.
Topaklanma sorunu yasamadim.
Yapisi tam kivaminda ne cok islak ne de cok kuru.

Suya dayanikli degil, fakat akma yapmadi. Tek gözlemledigim, gün sonunda, alt kirpik diplerimde 2-3 kücük nokta seklinde dökülmüs olmasiydi. Pandaya dönmüyorsunuz yani ki lens takiyorum sulanir gözlerim.

En en sevdigim yani ise kirpik kiviricisi kullanmadan benim düz inatci kirpiklerimi bile cok guzel kivirmasi kaldirmasi ve tüm gün kivrik kalmasi oldu. Asagida kirpik kiviricisi kullanmadan, 2 kat uygulanmis halini görebilirsiniz.
Cikarirken de sorun yasamadim, makyaj temizleme mendilleri ile bile kolayca cikti. Cift fazli göz makyaji temizleme ürünlerine ihtiyac duymadim. Kirpik dökülmesi de gözlemlemedim cikarirken.

Maskaradan ne beklediginize göre degisse de, eger kirpik kiviricisi kullanmadan kivrilmis, belirgin ve uzun kirpikler istiyorsaniz sevebilirsiniz. Cok hacim beklememek gerek.
Fiyatina göre basarili bir etkisi oldugunu düsünüyorum Catrice Glam & Doll Sculpt Volume & definition maskaranin. 
Su ürün isimlerini kisa tutsalar ne kadar sevinirim anlatamam...

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. böyle fırçası olan maskaralara bayılıyorum ama bulmak zor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann´da Catrice standlari dolu oluyormus ama tabi bilemedim :/

      Sil
  2. ne güzel uzatmış TR'ye gelirse bakarım buna...

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten güzel görünüyor Zey😊 Benim de aklımda olsun. Güle güle kullan❤ Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas gözlerin var biliyorum ins sorun yasamazsin canim <3

      Sil
  4. Kirpik kıvırma işlevi gayet başarılıymış benim de kirpiklerim oldukça düşük olduğunda düz fırçalı maskaraları seviyorum :) Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim kivirma etkisi benim de en sevdigim oldu :)

      Sil
  5. günlük kullanım için ideal bir maskara gibi duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacim degilde kivirma ve uzatma cok basarili :)

      Sil
  6. benlik bir ürün değilmiş yorumlara göre:(( güle güle kullan canım kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacim ariyorsaniz olmayabilir optum ben de tesekkürler

      Sil
  7. ilk 2 katta yapıştırmıyorsa, 3. kata uğraşmam bile =)) Zaten günlük kullanım için yetiyor kendi adıma. Maskaranın ambalajı çekti beni kendine =)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abartip 3. kati da denedim :) Ambalajlar hangimizi cekmiyor ki ;)

      Sil
  8. Hakikaten ismi çok uzunmuş. Performansı çok iyi gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha kolay isim verseneler cok sevinirim gercekten :)

      Sil
  9. En son catrice ten kontör seri aldığımdan beri ısındım bu markaya yoksa hep kötü gözüyle bakıyordum nedense. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  10. Bende beğendim etkisi bence güzel :) Güle güle kullan ablam

    YanıtlaSil
  11. şu fırça tipinin hastasıyım, böyle olduğu zaman hep memnun kalıyorum rimellerden. bunu da denerim denk gelirsem =) eline sağlık canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  12. Sendeki duruşunu çok beğendim, güle güle kullan Zeynep'çim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence basarili bir ürün sagolasin :)

      Sil

Yorum Gönder