Golden Rose Wonder Lash 12x Volume Lash lift maskara

Merhabalar,

Golden Rose markasi, yilbasinda ilk defa bir surpriz yaparak bana kendi ürünlerinden olusan bir kutu göndermisti. Tekrar tesekkür ediyorum Golden Rose ekibine :) Cikan ürünlerden ilkini sizinle paylasmak istiyorum.

Golden Rose Wonder Lash 12x Volume Lash lift maskara


Kil bir fircasi var. Golden Rose sitesindeki satis fiyati 29,25 tl fakat indirimde denk gelirseniz daha uygun fiyata alabilirsiniz.
Sitedeki aciklama ise su sekilde; "Mükemmel formülü, özel tasarım fiber fırçası ile kirpiklerinize 12 kata kadar hacim kazandırır, kolay uygulanır, tüm kirpiklere ulaşarak dipten uca dolgunlaştırır, daha hacimli, daha uzun ve kıvrık bir görünüm kazandırır. Provitamin B5 ile zenginleştirilmiş formülü kirpiklerinizi besler ve güçlenmesine yardımcı olur. Yoğun siyah rengi derin ve etkileyici bakışlara sahip olmanızı sağlar."

Gelelim benim yorumlarima;

Öncelikle fircasi büyüklük olarak cok büyük degil, sürerken biraz özen gösterirseniz etrafa bulasmiyor. Alt kirpiklerime de kolayca uygulayabildim. (Ben nerdeyse tüm maskaralari uygularken bulastiririm ama bunla problem yasamadim)
Siyah rengini guzel veriyor.
Ilk katta kirpikleri tek tek ayirip uzatiyor ve belirginlestiriyor. Hafif bir kirpik kaldirmasi da var ama bir kirpik kiviricisi ile aldiginiz sonuc degil.
Ikinci katta hacim veriyor ama öyle takma kirpik etkisi gibi dolu dolu bir hacim degil.
Topaklanma sorunu yasamadim, kirpiklerimi yapistirmadi.
Suya dayanikli bir rimel degil. Ben lens kullaniyorum ve gözlerim sulanir. Alt kirpiklerimde gün sonuna dogru hafif bir bulasma gözlemledim ama üst kirpiklerimde sorun olmadi. Ama öyle pandaya da dönmedim :)
Gün sonunda dökülme de yapmadi (göz cevremde siyah noktalar halinde rimelin dökülmesi olmadi) sadece az bir miktar bulasma oldu diyebilirim.

Cikarirken hic zorlanmadim. Makyaj temizleme mendilleri ile bile kolaylikla hic kirpik dökmeden cikarabildim.
Cift fazli makyaj temizleme suyuna ihtiyac duymadim.
Kirpiklerimi besledi mi bilemiyorum. Bunu anlamak icin uzun vadede ayni maskarayi kullanmam gerek fakat hergün baska bir maskara kullandigimdan pek bir yorum yapamiyorum.

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY
 


Yorumlar

  1. Maskaranın dolgun kiprikler vaadetmesinin dışında olmazsa olmaz diğer bir özelliği kirpik dökmeden çıkartılabilmesi bence ! Bu benim denemem gereken bir maskara bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim, kirpik dökülmesi hic olmadi diyebilirim :)

      Sil
  2. benim aradığım bir rimel değil galiba... ben takma kirpik gibi dursun istiyorum çünkü... sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman degil, daha cok günlük kullanim icin diyebilirim Dilekcim <3

      Sil
  3. Günlük olarak kullanışabilecek bir maskaraya benziyor😊 Aklımda olsun Zey, güle güle kullan❤❤

    YanıtlaSil
  4. kıl fırçaları seviyorum aslında ama bu ara plastiklere taktım nedense...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plastik veya kil olmasi degilde, büyük fircalarla sorunlar yasiyorum :)

      Sil
  5. Bu maskarayı okuduğum 2. kişisin =) günlük kullanım için etkisi güzel gibi görünüyor. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen günlük kullanim icin gayet guzel tesekkür ederim, ben de Basak´ta okudum :)

      Sil
  6. İndirime girmesini bekleyeyim ben o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem internet sitelerinde hem de Eveshoplarda giriyormus indirime :)

      Sil
  7. aynayı aşağıdan tutarsanız bulaşma yapmaz (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, o sekilde de maskara sürdügüm oluyor ama benimki genel bir sorun :)

      Sil
  8. tam günlük kullanmak içinmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisiniz günlük kullanim icin :)

      Sil
  9. Kirpiklerim kendini hiiiç göstermediğinden vurgulu kirpikleri daha çok seviyorum Zeynep'çim, kolay temizlenmesi çok iyiymiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Günlük makyajlarda tercih edilebilir bir maskaraymış ve bu tarz fırçaları daha çok seviyorum :) Harika bir yazı olmuş, teşekkürler <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  11. Sheida'nın rimelini kullanmıştım, resmen takma kirpik etkisi yaratmıştı ama kullandıktan 2 ay sonra o mucizevi etkisini vermedi ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok duydum onu firsatim olursa ben de denemek istiyorum :)

      Sil

Yorum Gönder