Hc Care yenileyici el kremi


Merhabalar,

Bugün yine biten bir ürünü sizinle paylasmak istiyorum.

Hc Care yenileyici el kremi


Hc Care yenileyici el kremi ile tanismam katildigim bir etkinlik sayesinde olmustu. Sizinle yazisini tam da surada paylasmistim :)

HC Care markasinin bir Türk markasi oldugunu, hayvan deneyleri yapmadigini ve tamamen bitkisel icerige sahip oldugunu da belirtmek isterim. Ürünlerini kendi sitelerinden temin edebilirsiniz.
Türkiye sitesi www.hccare.com
Avrupa sitesi www.hchaircare.eu

Bugün bahsedecegim Hc Care yenileyici el kremi 75 ml oldukca bereketli bir ürün ve suan indirimde 28 tl. 


Resimde bu kadar abarttigima bakmayin nohut tanesi kadar almaniz yeterli oluyor. Hizli emiliyor, kullandiktan sonra telefonumu elime aldigimda bir transfer olmuyor mesela :)

Hc Care yenileyici el kremi, kuru, yipranmis, pürüzlü ve hassas ciltlerdeki bakimini destekledigi vaadinde. 
Yaslanma karsiti bir el kremi.
Icerigindeki antioksidanlar, cildinizi zararli cevresel etkilere karsi korumaya yardimci olur. 
Hizli ve uzun süreli nemlendirmesi ile catlama ve kurumaya karsi koruma da vaadleri arasinda.




Hc Care yenileyici el kreminin verdigi nem o kadar etkili ki, oyle bulasik yikadiginizda veya ellerinizi sabunladiginizda gitmiyor.
Soguktan yer yer kuruyan ellerimi onardi bu sayede.
Gün icinde ellerimi cok yikadigim icin sürekli el kremimi tazeleme geregi duyardim ama bu ürünü kullanirken sabah aksam kullanmam yeterli nemi sagladi diyebilirim.
Tabi ev temizligi yaptigim günler daha fazla ihtiyac duydum kendisine, camasir suyunu biraz bol kullanirim da ;)
Biraktigi yumusak ve pürüzsüz hissi de sevdim. 
Ellerimdeki kuruluga iyi geldigini görünce, ayaklarima da uyguladigim oldu. Hizli iyilestirme etkisini ayaklarimda da gözlemledim. Geceden sabaha catlaklarimi onarmadi ama 3 gece ard arda kullaninca, yumusatip catlaklarimin görünümünü epey bir azaltti.
Baktim etkisini sevdim, cabuk bitmesin diye de ayaklarima daha fazla kullanmadim acikcasi :)

Bazen pintiligim tutuyor !

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Henüz 1-2 defa denedim ama fena değil diye düşünüyorum bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalaji kesip icindeki ürünü kullanmaya devam ediyorum, tesekkür ederim yorumunuz icin:)

      Sil
  2. Hemen emilmesi ve özellikle de telefona bulaşmaması çok iyi :) Deneyebilirim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazimin fikir vermesine sevindim cok tesekkürler yorumunuz icin :)

      Sil
  3. Bu el kremini ben de kullanıyorum😊 Silikon içerdiği için, cildi ikinci bir katman gibi sarıyor, dolayısıyla suyla çok haşır neşir olduğumda ellerimi koruduğunu gözlemledim. Yıkayınca akıp gitmiyor hemen, bu konuda sana kesinlikle katılıyorum.😊😊 İki-üç aydır kullanıyorum hala bitiremedim😃 Ellerine sağlık canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanacigim, farkettim de, cilt tipimiz cok farkli olmasina ragmen, ayni kullandigimiz urunlerde ayni sonuclari aliyoruz, cok hosuma gidiyor :)

      Sil
  4. Zeynep'çim tam benlikmiş, saç bakım kompleksinde de aklım kaldı zaten. Ben toplu bi alışveriş yapayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henuz kullandigim fakat yazisini yayinlamadigim baska hc care ürünlerim de var, göz kremini de tavsiye ederim :)

      Sil
  5. İçeriği ve nemlendirmesi gayet iyiymiş :) Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. HC Care ürünlerini seviyorum, bu kreme de bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun kalirsin dilerim , tesekkür ederim yorumun icin :)

      Sil
  7. hc nin saç ürünlerini kullanıp memnun kalmıştım. el kremi olduğunu bilmiyordum. siz beğendiyseniz bende alıp deneyeyim. malum iki çocukla elim sudan çıkmıyor haliyle kuruluktan geriliyor artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sac bakim yagi devamli alacagim bir ürün oldu diyebilirim. Hc Care cilt bakim ürünleri yeni piyasaya sürüldü, henuz yazisini yayinlamadigim ama memnun kaldigim baska ürünleri de var. Tesekkürler ziyaretiniz icin :)

      Sil
  8. Ben de çok beğendim canım güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de gule gule kullan canim, sonunda email ile abone oldum bloguna, hayirli olsun :)

      Sil
  9. Ben de meral ediyorum bu markayi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suan bircok ürün indirimde haberin olsun ;)

      Sil

Yorum Gönder