Kiehl´s Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate

Merhabalar,

Sizinle daha önce suradaki yazimda cilt bakimimda kullandigim ürünleri paylasmistim. Zaman zaman aralarindan bitenler oldugunda da detayli yazmistim. Himalaya arindirici peeling yazisina ve Himalaya neem maskesi yazilarima da uzerlerine tiklayarak ulasabilirsiniz.
Bugun bahsedecegim ise uzun zamandir kullandigim bitmek uzere olan serumum,

Kiehl´s Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate

Kiehl´s serumu havaalanindan 48,5 euroya aldim. Almanya fiyati 55 euro, Türkiye fiyati 185 tl. 50 ml ürün bulunan pompali pratik sisede. 6 aydir kullaniyorum ve hala bitmedi, cok bereketli bir urun :) 

Tüm cilt tipleri icin uygun denmis ama iceriginde gliserin var yüksek miktarda. Gliserin yagli ciltlerde sivilce problemine yol acabiliyormus diye okumustum. Tabiki her ürün her ciltte farkli etki gösterir ama altini cizmek istedim. 
Ürünle tanismam söyle oldu, Kiehl´s magazalarinda cilt testi yaptirdim ve nem oranimi ölctürdüm Istanbul´dayken. T bölgem asiri yagli, yanaklarim kuruya dönük normal cikti. Nem orani normalde %50 olmasi gerekirken benimki 24 cikti :/ Ne cilt temizligimi, ne de nemlendiricimi asla atlamam ama kullandiklarim yeterli gelmemis belliki... Satis danismani da bana bu serumu önerdi. Iceriginde gliserin görünce cekindigimi söyledim, cünkü sivilce yapmaya müsait bir cildim var. Biraz üzerinde konustuktan sonra kesin karar veremedim o sebeple satin almadim ve magazadan ayrildim. Sonrasinda internetten arastirdim ve yagli ciltli olup kullananlar sivilce problemi yasamadiklarini belirtmis, sonrasinda almaya karar verdim. Aslinda hic tanimadigim yabanci bloggerlardan okudum, nasil cesaret ettiysem :) Neyse cok uzattim, havaalanindan aldim Türkiye dönüsümde...



Kiehl´s Türkiye´nin kendi sitesindeki ürün bilgisi su sekilde;

Uygulama öncesinde cildi temizleyin.
2 pompa Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate'i parmak uçlarınıza alarak tüm yüzünüze ve boynunuza uygulayın.
Bu formülün göz çevresi için de kullanımı göz doktorları tarafından test edilmiş ve gerekli olduğunda kullanımı uygun bulunmuştur.
Eğer arzu edilirse başka bir serumun altında da kullanılabilir. En iyi sonuçları almak için üzerine uygun nemlendirici uygulanmalıdır. 


      



%15 Bitkisel Kaynaklı Gliserin
Doğal nem mıknatısı görevi gören bu güçlü nemlendirici içerik, havadaki nemi cilde hapseder. Aynı zamanda «rezervuar etkisi» yaratan bu içerik cildin nem tutma kapasitesini arttırarak cildin elastikiyetini ve epidermal bariyer fonksiyonunu güçlendirir.

Şiso Yaprağı Özü
Bir Japon bitkisi olan ve nemi adeta demirleyerek derinlemesine nemlendirme sağlayan Şiso Yaprağı Özü cildin alt katmanlarındaki nemi bağlar (çapa gibi demirler) ve yaşlanmanın neden olduğu nemsizliğin belirtilerini azaltır. Laboratuvarda yapılan deneylerde Şiso Yaprağı Özlerinin ciltte doğal olarak bulunan Hiyalüronik Asitin azalmasını engellediği görülmüştür
  • Mat ve yorgun görünen, nemsiz kalmış ciltler için özel olarak gelecek kuşak teknolojiyi kullanarak formüle edilmiştir.
  • Nemsiz kalmış cildin 10 katman derinine kadar yoğun bir şekilde nem vererek cildin kendini yenilemesi için cildi tetikler; cildin pürüzsüz görünmesine yardımcı olur.
  • Yaşlanmaya bağlı nemsizliği düzenlediği, ince çizgileri azalttığı ve cildin donuk ve yorgun görünümünü giderdiği klinik olarak kanıtlanmıştır.
  • Tüm cilt tipleri için uygundur.
  • Parabensiz ve parfümsüzdür.
Göz çevresi kullanımı için göz doktorları tarafından test edilmiştir. 





Gelelim benim gözlemlerime,

Öncelikle fiyat olarak daha uygun fiyatli olsaydi bitince hemen tekrar alacak kadar sevdim. Suan icin fiyat acisindan hemen alabilecegim bir ürün degil.

Cogunlukla 2, bazen ise 3 pompa alarak tüm cildime temizken uyguladim. 

Hizli emildigini söyleyebilirim. Sonrasinda pürüzsüz ve aydinlik görünüm veriyor. Alttaki görsellerde görebilirsiniz.
Makyaj öncesinde de cok sevdim cunku tüm gün kalici olmayan fondotenlerim bile tüm gün kaldi, Sanirim icerisindeki gliserin sayesinde. Sunu belirtmeliyim, t bölgem yaglidir ve parlama yapar. Baz olarak kullandigim günler makyaj yaptiktan 4 saat kadar sonra müdahele etmem gereken bir parlama yapti ! (pudra ile sabitlememe ragmen). Evet parlama yapan ürünleri sevmiyorum ama fondoten tüm gün kalinca, bu bana, ürünün de tüm gün yüzümde oldugunu hala etkisinin devam ettigini hissettirdi.

Paraben ve parfüm icermediginden, icerik konusunda bir nebze icim rahatti. Tüm icerigi detayli arastirmadigim icin bir nebze diyorum. Herhangi bir olumsuzluk gözlemlemedim. Sivilce olusturmadi ki ilk korkup satin almaya cekindigim ya sivilce yaparsa korkusuydu. Özellikle parfümlü icerikler yanaklarimda normalde de olan kizarikligimi arttirir, bu ürünü kullanirken bunu gözlemlemedim. Aksine yatistirdi gibi geldi.

Ben mutlaka sonrasinda nemlendirici kullandim.

Gelelim verdigi neme.. Tekrar bir test yaptirip, nem oranima baktirmak istiyorum ama verdigi nemi gözlemledim resmen :) Bence nem konusunda cok iyi!
Lokal olarak zaman zaman sivilcelerimin uzerine, doktorumun bana verdigi sivilce kremini kullaniyorum. Asiri kurutur kabuk tutmasini saglar krem normalde. Ama bu serumu kullanirken neredeyse hic kuru bir görüntü olmadi kuruyan sivilcelerimde.
Sonrasinda 2 defa hastalandim, burnumu silmekten tahris ederim böyle zamanlarda.. Ilk hastaligi cok agir gecirmedim ama ikincisi hem uzun sürdügü icin hem de daha agir gectigi icin günde abartisiz 100 defa burnumu sildim. Yine burnumun görüntüsü kipkirmizi ama kuruluk tahris neredeyse sifirdi !
Bunlari gözlemleyince, verdigi neme inandim ! Ilk firsatta test yaptircam umarim rakamsal olarak da beni yaniltmaz cünkü gözlemlerim cok olumlu :) Sizinle instagramdan paylasirim sonucu (instagram adim @deneyenbayan)

Göz cevremde de kullandim, ama duzenli degil. Herhangi bir olumsuzluk gözlemlemedim ama göz cevreme kullandigim ürün ayri olsun diye duzenli kullanmadim.

Benim bahsedeceklerim bu sekilde, sorulariniz varsa yorumlardan sorabilirsiniz.
 
Tabiki bunlar benim cildimdeki etkileri, sizler farkli etkiler gözlemleyebilirsiniz, lütfen bunu da dikkate alin.

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY






Yorumlar

  1. ben de bu serumun ününü duydum genelde seviliyor benim de istek listemde yer alan bir ürün zaten..

    YanıtlaSil
  2. Bu serumu uzun zamandır almayı düşünüyorum bende. Her marka gibi Kiehl's da ürünlerine sürekli zam yapıyor. Önceki fiyatlarını hatırlayınca şimdi fazladan vereceğim diye almak istemiyorum bu yüzden hep erteliyorum. 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske diger markalar gibi indirimler yapsalar :/

      Sil
  3. Ben de kullanmak istiyorum bu ürünü senden okuyunca daha da bir iştahlandim abla valla 😊 tek sorun fiyatı:( ağzına sağlık 😍😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence magazaya ugrayip tester isteyebilirsin, eger yagli cildin varsa sivilce sorunu yasama derim :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canim 😊.

    YanıtlaSil
  5. bu markanın açıkçası hiç bir ürününü denemedim ama bıu ürününü merak ediyordum aklımdaki bazı sorulara yanıt vermiş oldun :)

    YanıtlaSil
  6. Zeynep etkileri çok güzelmiş fiyatı da çok pahallı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef her butceye uygun degil, bende bu sebeple suan alamayacagim :/

      Sil
  7. Bende aynı markanın bir başka serumunu almayı planlıyorum. Ama bu da takılmıştı gözüme. bilemedim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Magazaya gittiginde sana yardimci olurlar canim, bilgili ve ilgililer

      Sil

Yorum Gönder