La Roche Posay Effaclar yüz yikama jeli

Merhabalar,

Bugün size yine cilt bakim rutinimden bir ürünü anlatmak istiyorum. Suradaki yazimda bana iyi gelen, cilt bakim rutinimde kullandigim tüm ürünleri paylasmistim. Sonrasinda iclerinden bitenler oldukca blogumda yer verdim. Üst kisimda bulunan site haritasi bölümünden yayinladigim tüm yazilara bakabilir, ilginizi cekenleri inceleyebilirsiniz. 

Bugün ise yüz yikama jelim ile devam ediyorum.

La Roche Posay Effaclar yüz yikama jeli

La Roche Posay Effaclar serisi akneye egilimli, yagli ve hassas ciltler icin olan bir seri. 

La Roche Posay Effaclar yüz yikama jelinin 200 ve 400 ml olmak üzere iki boyu satiliyor. Bendeki 200 ml olan ve Almanya fiyati 13 euro. Türkiye fiyati 40-50 lira arasinda degisiyor.

200 ml bile 5 aydir kullandigim halde henuz tam olarak bitmedi. 2 nohut büyüklügünde almak yeterli oluyor.
Yüzümü önce islatip sonrasinda bu jel ile köpürterek yikiyorum. Genellikle parmaklarimi kullandim, bazen silikon bir aparat kullandigim da oldu.

Sabah aksam kullanima uygun bu yikama jelini, cogunlukla sabah aksam kullandim.
Tembel oldugum bazi günlerde 1 defa kullandim. Ama hergün düzenli kullandim. Sonrasinda ise mutfaklarda kullandigimiz kagit havlu ile kuruladim cildimi.

La Roche Posay Effaclar yüz yikama jeli, cildi kirden ve sebumdan arindirmayi, tazelik hissi vermeyi vaad ediyor. Icerisinde cildi yatistirici etkisi olan La Roche Posay Termal suyu iceriyor. Termal suyu tek basina kullanmadim bilemiyorum :)
Alkol, paraben, sabun, renklendirici madde icermiyor.


Gelelim gözlemlerime...

Öncelikle benim akneye müsait, gözenekli, t bölgesi oldukca yagli, yanaklari normal bir cildim var. Yanaklarimda zaman zaman kizarikliklar da olusur.

Jeli düzenli kullandikca, olan sivilcelerimin kurudugunu ve yenilerinin cikmadigini gözlemledim. Ki öncesinde, sürekli biri gecse yenisi cikan sivilcelerim vardi.

Cildimdeki yagi cok guzel aldi ve cok fazla gerip kurutmadi diyebilirim. Yagli ciltli biri olarak, verdigi o yagdan arinmis olma hissi ve hafif kuruluk ve gerginlik bana temizlik hissini veren kisimdir. Eger kurutmasin, germesin diyorsaniz, rahatsiz edici boyutta olmasa da hafiften bir gerginlik kuruluk yaratiyor, hoslanmayabilirsiniz.
 
Icerisindeki termal suyun vaadi olan yatistirma etkisini de gözlemledim diyebilirim. Cünkü yanaklarimdaki kizarikliklar minimum kullandigim süre boyunca.
 
Siyah nokta olusumunu geciktirdigini de düsünüyorum. Düzenli kullandimda, gözenekleri iyi temizledigi icin gözeneklerime kirlerin daha uzun zamanda biriktigini gözlemledim. Gözeneklerimde kücülme gözlemlemedim.

Belirttigim bu olumlu etkileri disinda, herhangi bir olumsuzluk gözlemlemedim.
 
La Roche Posay Effaclar yüz yikama jelinin benim cildimdeki etkileri böyle. Tabiki sizler farkli seyler gözlemleyebilirsiniz.

Ben cok memnun kaldim, ürün "en"lerim arasina girdi.
Suan baska bir jeli sizinle paylasmak icin kullaniyorum. Sonrasinda yine yedekte bekleyen bir jelim daha var. Baska yeni ürün satin almayi düsünmüyorum. Elimdeki bu 3lüyü karsilastirip, en iyi etki gösterenle devam edecegim. Her ne kadar yeni seyleri denemeyi sevsemde, cilt bakimimi artik duzene koymak istiyorum.
Diger kullandigim ve kullanacagim jeller ile ilgili yazilar da gelecek :)
 
Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY



 

Yorumlar

  1. Bu yıkama jelini almak bir türlü kısmet olmadı.
    Ben de çok merak ediyorum. :)
    Her zaman ki gibi çok güzel bir yazı olmuş
    Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim okudugun icin :)

      Sil
  2. benim en sevdiğim jellerden biridir gerçekten de sivilceyi falan önlüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni etkiyi almamiza sevindim, cilt tipimiz ayni sizinle

      Sil
  3. Bende kullanmıştım bir ara severek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de geri dönecegim bir ürün :)

      Sil
  4. Termal suyunu deniyorum bu ara Zeynep'çim. Daha önce hiç kullanmamama rağmen nedense güveniyorum bu markaya. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markaya karsi sempatim benim de var ama 2-3 ürününü kullandim simdiye dek :)

      Sil
  5. Sivilce önlüyorsa koşarak alırım :D Teşekkürler ablam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  6. Ben de yakın zamanda yazısını yazmayı planlıyorum :) Ve senin gibi benim de çok memnun kaldığım bir ürün oldu Zey :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder