LR Aloe Vera makyaj temizleme mendilleri

Merhabalar,

Bugün sizlerle ilk defa bir LR ürünü paylasiyorum.

 LR Aloe Vera makyaj temizleme mendilleri



Instagram sayfama (@deneyenbayan) hem yorum hem de mesaj olarak o kadar cok LR ürünü satan arkadaslar yazdi ki, hepsini geri cevirdim. Hem Almanya´da oldugum zamanlara denk geldi, hem de cok yazilinca beni itti acikcasi.
Onun disinda birkac blogger arkadasimin problem yasadigini da gördüm. Yanlis anlasilmasin ürünlerle ilgili degil, ürün göndermek isteyen, birkac tester gönderen ve sonucunda hergün paylasim yapip reklamlari olsun isteyenler olmus. 
Ama bir yandan da cok merak ediyorum LR ürünlerini...

Birgün yine bir mesaj aldim ve bu sefer tesekkür edip geri cevirmedim de, LR ürünlerini merak ettigimi ama cekindigimi yazdim.

Sevgili Gamze ile tanismamiz böyle oldu. Yazisarak, görmeden bir insanin niyetini gördüm ve güvendim.
Sonrasinda kendisi sagolsun ben Istanbul´dayken bir kutu gönderdi bana LR ürünlerinden olusan. Fondotenden ruja, tonikten, nemlendiriciye, aloe vera jelinden makyaj temizleme mendillerine kadar bircok LR ürününü deneme sansim oldu sayesinde. Ne zaman soru sorsam cevap verdi, fondotenin renk secimini birlikte yaptik. Cilt tipimi sordu. Gönderecegi ürünleri fotograflayip gönderdi öncesinde. Sonrasinda uzunca aciklayici, ürünlerin vaadleri ile ilgili bilgilendirici ve fiyat bilgilerini iceren bir email atti bana.

Iste bu sebeplerle eger LR ürünlerini merak ediyorsaniz, Gamze ile gönül rahatligi ile iletisime gecebilirsiniz.
Instagram hesabi @saglik.guzellik.lr

Kendisine tekrar tekrar tesekkür ediyorum :)
 
 Lr markasiyla ilgili kisa bir not ...

LR 1985 yılında kurulmuş bir Alman markasıdır. Makyaj, cilt bakımı, parfüm ve gıda takviyesi ürünleri var. Bu ürünler Almanya'da üretiliyor ve T.C. Sağlık Bakanlığı izniyle Türkiye'ye geliyor (Cilt bakımı ve parfüm).
Günlük kullanıma uygun cilt bakımı ürünlerinin yanısıra, çeşitli cilt rahatsızlıklarının tedavisini destekleyici ürünleri var. Bunlar, Aloe Vera gibi doğal içerikleri sayesinde en sık rastlanan egzama, sedef, sivilceler, varis, güneş lekeleri, doğum lekeleri gibi rahatsızlıklara iyi geliyor.
LR ürünlerinde zararlı kimyasal maddeler kullanmaktan kaçınıyor. Örneğin günlük makyaj serisindeki pudralı ürünlerde paraben,talk pudrası, silikon, sentetik yağlar gibi kimyasallar kullanmıyor.
Parfümlerinde hayvansal içerikler kullanmıyor ve astım hastaları parfümlerini kullanabiliyor. LR parfümleri tene sıkılabilir parfümler arasındadır.
  Diğer kozmetik firmalarından farklı olarak gıda takviyesi ürünleri de var. Bunlar hem bağışıklık sisteminizi güçlendiriyor. Hem de çeşitli rahatsızlıkların tedavisine içeriden destek veriyor.

Gelelim bugunku LR Aloe vera makyaj temizleme mendillerine...

Alkol içermeyen yumuşak temizleme mendilleri yüz, boyun ve gözlerinizi kurutmadan hassas bir şekilde temizler. Yaban gülü ekstresi ve %30 aloevera içerir. Paraben ve mineral yağlar içermez. 

Fiyati 14,90 tl. Icerisinde 25 adet bulunuyor.


Tembel oldugum günlerde tüm makyajimi bu mendillerle cikardim. Suya dayanikli olmayan rimelimi de kolaylikla cikardi.
Yogun makyajim oldugu günlerde, önce LR Aloe vera makyaj temizleme mendilleri ile makyajimin kabasini aldim, sonrasinda gerekliyse tekrar farkli makyaj temizleme ürünleri kullandim veya dogrudan sabah aksam kullandigim yüz yikama jelim ile yüzümü temizledim.
Hafif makyaj yaptigim ve tembel oldugum günlerde mendillerle makyajimi cikardiktan sonra direkt tonigimi kullandim ve pamuga hic makyaj kalintisi gelmedi. Bu nedenle hafif makyaji basarili cikariyor.
Ama dedigim gibi, baz, fondoten, pudra, vs.. benim icin yogun olan makyaji cikarirken ya 2 mendil kullandim, mendile makyaj kalintisi gelmeyene dek, ya da baska makyaj temizleme ürünleri ile üzerinden gectim.

Yanaklarim kizarmaya müsaittir. Fakat bu mendillerin aloe vera icerigi yatistirdi cildimi. Sonrasinda kizarmadi cildim.
Dokusu yumusacik, yüzümü cizer gibi bir hisse kapilmadim ki bazi makyaj temizleme mendilleri ile bunu hissettigim oluyor.
Sivilce problemi yasamadim. Baska bir olumsuzluk da gözlemlemedim.
Göz makyajimi cikardigimda da göz cevremde kizariklik veya tahris olusturmadi.
Cildimi gerip, kurutmadi da.

Tabiki bunlar benim cildimdeki etkileri, sizlerle farkli olabilir. Ama ben sevdim bu mendilleri.

Simdi aklima geldi, cildimi yazmadim.
T bölgem yagli, yanaklarim normal, gozenekli ve sivilceye müsait bir cildim var.

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. LR ürünlerini merak ettiğim halde tedirginlikten uzak duruyorum. Memnun kalmanıza sevindim, mutlu günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ayniydim ama sonunda daha fazla direnemedim, cok tesekkür ederim :)

      Sil
  2. LR ürünleri benim de bir ilgimi çekiyor bir çekmiyor şeklinde aslında güzel ürünleri de var ama daha iyi ve düzgün tanıtılmaları lazım bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alman markasi olmasina ragmen hic Alman youtuberlarda görmedim :/

      Sil
  3. Lr aloevera makyaj temizleme mendillerini kullandım.Oldukça pratik geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tembel günlerde kurtarici oldu :)

      Sil
  4. Aloe Veralı herşeyi topluyorum bu ara. LR ürünlerinden benim de merak ettiklerim var ama şöyle online satışı olsa da özgürce alabilsek diye düşünüyorum hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de :) Gamze´ye diledigini sorabilirsin cok icten biri

      Sil
  5. merhaba arkadaşlar ben psikoloji okuyorum ve bu sırada gerek derste gerek de kendimi geliştirmek amaçlı okuduğum kitaplardan da yardım alarak psikolojik gelişim amaçlı bir Blog açtım. Eminim ilginizi çok fazla çekicek paylaşımlar bulucaksınız bloğuma bir göz atmanız dileğiyle https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=998558819755523149#allposts

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yazmis oldugunuz calismiyor bilginiz olsun

      Sil

Yorum Gönder