Maybelline Dream Sun Bronzer

Merhabalar,

Bugün size maalesef benim cildimde turuncu durusu ile hayal kirikligi yasatan bir bronzer paylasacagim.

 Maybelline Dream Sun Bronzer

Bendeki 02 Golden Soleil Hale rengi, 2 rengi vardi. Testerlarini kolumda swatchladigimda 02 numarasinin kahve tonu hosuma gittigi icin bir sans vermek istedim fakat cildimde epey kizil durdu. 01 numarasi da nerdeyse hic renk vermedi, bu sebeple 02 rengini aldim.



Almanya fiyati 3,75 euro ve 15 gram ürün var.



15 gramlik ürünü, belki arada far olarak kullanirim diye de elimde tutmadim acikcasi.
Katlanma bölgesinde güzel duruyor, tüm göz kapagina uygulandiginda da hos duruyor ama elimde benzer renklerde cok far var.


Az tozutma sorunu var. Pigmentasyonu orta diyebilirim.
Dagitirken de sorun yasamadim.
Gün boyu kalici diyebilirim ama rengi yanlis secim oldu benim icin.
Keske kolumda degil de yüzümde deneseymisim :)

 
Bronzerin yüzümdeki durusu, resimdekinden daha kizil diyebilirim.
Satin almadan kolumda swatchladigimda hic farketmedim belki de isiklar beni yaniltti bilemedim.


Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Resimdekinden daha kızıl duruşunu hayal edemiyorum. Bazen heveslenerek aldığımız ürünler eve gelince hayal kırıklığına uğratabiliyor, ama neyse ki far olarak kullanma seçeneğini iyi fikir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer yanildim maalesef :/ Tesekkür ederim yorumunuz icin :)

      Sil
  2. Allık olarak kullanılabilir belki ya da far olarak da ama dediğin gibi 15g ürün. Elimde bir far paleti var,12g o derece :) Bahama Mama dan daha verimli bir bronzer henüz göremedim ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bronzer arayislarim devam ediyor bahama mama ben de yok belki de o yuzden ariyorum hala :) Tesekkür ederim ziyaretin icin

      Sil
  3. Beklıyoree bunuda ulkemıze artık gelıyor hızla bırkaç urun kıkomuzda açılıyor ankaramıza oh daha ne isteriz hıhh zeyneep hep senmı alacaksın :)) :*

    YanıtlaSil
  4. Kızıl bronzerları ben de sevemiyorum. Tasarımı hoşmuş bu arada... Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ve yorumun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Benim cildimde de olmadi maalesef canim :/

      Sil
  6. Merhabalar,Soslu Badem'in blog keşif etkinliğinden geliyorum.. takibe aldım sizde takip ederseniz çok sevinirim.. :) https://diilarakaya.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum geliyorum blogunuzu ziyarete :)

      Sil
  7. Katlanma bölgesi farı ya da allık olur anca. Bitmez de bir türlü 15 gram diyorsun :) w7 nin aydınlatıcı bronzer olan paletine de bir bak istersen canım. Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da aldim deniyorum bu aralar ama isiltili oldugundan bilemedim :/

      Sil

Yorum Gönder