Rugard Hyaluron Eye Care


Merhabalar,

Bugün yine cilt bakimi yazimda bahsettigim bir ürünü sizinle paylasmak istiyorum.

 Rugard Hyaluron Eye Care






Almanya´da eczanelerde bulabileceginiz bu markanin bahsedecegim göz cevresi kremi Rugard Hyaluron Eye Care, 15 ml ve fiyati 13-14 euro. Internette arattigimda 8-9 euroya satan online eczaneler de gördüm.

15 ml ama 4 ay kadar kullandim yani oldukca bereketli diyebilirim.

Olgun ciltler icin diye belirtilmis Rugard Hyaluron Eye Care iceriginin 2 aktif maddesi var. Birincisi Argan yagi, ikincisi Hyaluronik asit. Argan yagi cilde bakim yapar, hylaluronik asit ise cildin elastikiyetini arttirip, kirisikliklari azaltir denmis.
Koyu halkalarla mücadele ettigi de vaadler arasinda.
Lens kullananlar icin de uygun oldugu, lens takildiktan sonra kremin kullanilmasi geretigi belirtilmis.


Rugard Hyaluron eye care üzerinde temiz iceriklidir, vegandir gibi bir ifade yok. 
Fakat üzerinde özellikle belirtilen paraben icermedigi !
Merak edenler icin icerik resmini paylasiyorum.





Ince ucu sayesinde istenilen miktarda ürünü kolayca alabiliyorsunuz.

Rugard Hyaluron Eye Care aksamlari duzenli kullanamasam da her sabah duzenli kullandim. 
Yapisi tok, ince sürmeniz halinde hizli emilen, sonrasinda hemen makyajinizi yapabileceginiz bir krem.

Aksamlari uyguladigim zamanlar ise, ertesi gun sabah uyandigimda göz cevremin hala nemli ve puruzsuz oldugunu farkettim.




 


Verdigi nemi oldukca sevdim, ki kurudur göz cevrem.
Hali hazirda olan kirisikliklarimi gecirdigini söyleyemem ama eger siskinlik varsa indirgedigini gözlemledim.
Rugard Hyaluron Eye Care kullanirken ek olarak aksamlari da Rival de loop markasinin göz cevresi rollonunu kullandim. Onun da yazisi gelecek.


Bu ikiliyi kullanirken gözlemledigim ve asiri mutlu oldugum ise gözalti morluklarimin inanilmaz acildigi oldu !
Net olarak Rugard Hyaluron Eye Care morluklari azaltti diyemiyorum cünkü tek basina kullanmadim ama kesinlikle etkili. Sonrasinda rollon kullanmayi birakip sadece Rugard Hyaluron Eye Care kullanmaya devam ettim ve morluklarimda bir artis gözlemlemedim.

Benim icin etkisi su yazimda bahsettigim Dior Hydra life göz cevresi kremiyle ayni oldu ki fiyati cok daha uygun! Dior az farkla daha fazla nem veriyor gibi hissetmistim ama neredeyse aynilar.

Yeni ürünler kullanmayi seven biri olarak, elimde 2 adet daha göz cevresi kremi oldugundan suan hemen yenisini satin almayacagim ama göz cevrem kötüledigi, morluklarimin arttigi bir dönem olursa hemen tekrar alacagim bir ürün.

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Keşke türkiyede de satışı olsaymış merak ettim :/

    YanıtlaSil
  2. evet hem içerik hem de etki açısından iyiymiş.. burada olsa şans verirdim...

    YanıtlaSil
  3. Bu kremin içeriği gayet güzelmiş, silikon da göremedim listede ve bu beni çok mutlu etti. Benim de elimde bekleyen göz kremlerim var ama bittiklerinde kardeşimden isteyeyim. Morlukları düzenlemesine çok sevindim. Dior'la yakın sonuç veriyorsa zaten başka bir şey istemem. Ellerine sağlık Zey, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bugunku dior yazini okudum cok sevindim iyi gelmesine canim, yorumun icin tesekkür ederim :)

      Sil
  4. güle güle kullanın bereketli ürünlere bayılırım :D sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. I've never hear about this product, thanks for sharing :)
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visit, i will have a look at your blog as soon as i have time :)

      Sil
  6. Dior'a yakın etkide dedin ya hemen almanın bir yolunu bulmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icin öyle ama dilerim sende de oyle olur Gökcecim :)

      Sil
  7. Yoğun nemlendirici kremleri kullanmayı seviyorum ben de çünkü göz çevrem oldukça kuru. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o kuruluktan cok cektim cok tesekkür ederim, bu arada blogun yapim asamasindadir diye bir yaziyla karsilastim merakla yeni halini bekliyorum :)

      Sil
  8. Markayı birkaç arkadaşımdan daha duymuştum bu bilgileri onlara paslayayım ben :) iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder