Bloga hazir tema yüklemek

Merhabalar,

Bugün sizlerle blogunuza hazir tema yüklemek istiyorsaniz, mutlaka okunmasi gereken yazilar serisi paylasmak istiyorum.

Sibel hanima bu paylasimlari icin cok tesekkür ediyorum. 
Bu islerden hic anlamayan biri olarak bu yazilar ve resimli anlatimlar cok isime yaradi. Ben de bir müddet üzerinde calistim fakat son anda blogspota yeni gelen responsive temalardan birini kullandim blogumda. Yine Sibel hanima tesekkür ediyorum ki, kendisine ne zaman soru sorsam aciklayici bir sekilde yardimci oldu bana. Ilerde mutlaka kisisel bir tema kullanmak istiyorum ve basvuracagim ilk kisi kendisi olacaktir.

Bloga hazir tema yüklemek ve kullanmak taraftariysaniz, mutlaka yol gösterici olacaktir bu paylasimlar.

1- Bloga hazir tema indirme --- yazisi tam da burada
2- Hazir tema yüklemeden önce dikkat edilmesi gerekenler --- buyrunuz yazi icin
3- Resimli anlatim hazir temayi yükleme --- buyrun burdan
4- Temanizi Türkce diline cevirmek --- tam da burada
5- Son olarak da temayi düzenlemek --- buyrunuz

Tema düzenleme disinda, tam da suraya tiklayarak ulasabileceginiz bir baska yazisina da mutlaka bakin derim.Özellikle blog dünyasinda yeniyseniz, rehber olacagini düsünüyorum tüm paylasimlarin..
Bloga hazir tema yüklemek isteyenlere de kolayliklar diliyorum :)

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY
 

Yorumlar

  1. teşekkürler faydalı bilgi için canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim dilerim isteyen herkes kolaylikla duzenlemeleri yapar

      Sil
  2. Ne kadar rahat oldu bu yeni temalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi bu islerden hic anlamayan biri icin iyi oldu ne yalan söyliyim, hazir tema duzenlemesini beceremedim bir türlü :(

      Sil

Yorum Gönder