Bloga son yorumlar kismini nasil ekleriz

Merhabalar,

Blogumda ana sayfada, sag tarafta "Yorumlariniz cok degerli" kisminda, sizden gelen yorumlarin görüntülendigi bir kisim var. 
Bugün bloga son yorumlar kismini nasil ekleriz bunu paylasmak istedim.

Uzun zamandir severek takip ettigim fakat cok fazla yorum yazmadigim Blog Hocam sitesinde gördüm bu eklentiyi. Kendisinin yazilarindan cok sey ögrensem de sessiz bir izleyicisiyim cünkü teknik konularda bir bilgim yok ve bilmedigim bir konu hakkinda yorum yapmaktan hep cekinirim.

Neyse efendim, kendisi tam da surayi tiklayarak ulasabileceginiz yazisinda, bloga son yorumlar kismini nasil ekleriz anlatmis ve bende bu yazisindan faydalandim.

Bu güzel paylasim icin kendisine tesekkür ediyorum.
Siz de uygulamak isterseniz, yazisina göz atabilirsiniz.

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY


Yorumlar

  1. teşekkürler faydalı bilgi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  2. Ben de bakacagim bu yaziya. Blog hocam ve sibelden çok faydalaniyorum bilgi olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özellikle son zamanlarda ders calisir gibi bloglarindan notlar edindim :)

      Sil
  3. Tam aradığım şeyi yazmışsın harika paylaşım 😘

    YanıtlaSil
  4. Çok sağol ablacım hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim faydali olmustur canim ben tesekkür ederim :)

      Sil
  5. Çok teşekkürler bilgilendirme için canım, birçok kişiye yardımcı olacaktır ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder