Bloga sosyal medya hesaplarimi nasil eklerim

Merhabalar,

Blogumda ana sayfada, sag tarafta, aktif oldugum diger sosyal medya hesaplarimin linklerinin oldugu bir bölüm var.
Bugün sizinle bloguma sosyal medya hesaplarimi nasil ekledim, bunu paylasmak istiyorum.

Sevgili Degmesin Yagli Boya blogunda tam da suraya tiklayarak ulasabileceginiz yazisinda anlattigi gibi yaptim.
Bu paylasimi icin kendisine cok tesekkür ediyorum.

Sizler de uygulamak isterseniz, yazisini inceleyebilirsiniz.

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. Sevgili deneyen bayan cepaten baktığım için butonları göremiyorum acaba kullanılma olan şablon bloggerin yeni sablonlarindan biri mıdır.?
    Eğer ki öyleyse yerleşim bölümünden gadgetler deyip butonları da goruntuleyebilirsiniz..
    Sevgiler çok teşekkür ederim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet yeni sablonlardan birini kullandim, hic dikkat etmemistim hemen bakiyorum, cok tesekkürler paylasiminiz icin :)

      Sil
  2. teşekkürler güzel bilgi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  3. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, ilk firsatta ziyaretinize gelirim

      Sil

Yorum Gönder