Essence My Must Haves Palette

Merhabalar,

Bugün Essence markasinin yeni piyasaya cikan ürünlerinden biri olan, kendi paletinizi kendiniz olusturmaniza imkan saglayan bir ürünü paylasmak istiyorum.

Essence My Must Haves Palette

Sizinle suradaki yazimda yeni cikacak Essence ürünlerini paylasmistim. Paletinize ekleyebileceginiz diger ürün ve renk seceneklerini incelemek icin yazima bakabilirsiniz.

Yine yeni cikan ürünlerden Essence prismatic rainbow glow highlighter´i sizinle paylastim. Yazisini tam buraya tiklayarak okuyabilirsiniz.
 
Gelelim bugünkü paletimize. 2 secenek var 4lü ve 8li olmak üzere 2 bos palet alabilirsiniz. Ben 4lü olani tercih ettim. 4lü bos paletin Almanya dm fiyati 1,45 euro, 8li olan ise 1,95 euro. Her bir refill ise 1,45 euro. Far, bronzer, allik, aydinlatici, sabitleme pudrasi ve dudak ürünleri secenekleri mevcut.

Resimlerde renk ayarlari ile oynamadim, gün isiginde cektim.



Ben kendime paletim icin bu 4lüyü sectim.

1- 01 fix it baby - (sabitleme pudrasi)
2- 01 hello sunshine soft bronzing powder (mat bronzer)
3- 03 rosy glow soft satin blush (satin canli yapida mat degil bir allik)
4- 04 brownie ´licious longlasting eyeshadow (mat kahve bir far, kaslarimi da doldurabilirim dedim ama koyu kaldi, kontur icin de denedim ama koyu oldu)




Öncelikle sabitleme pudrasi haric diger 3lüyü gayet basarili buldum.
Sabitleme pudrasi yapisi parca parca ve özellikle gözaltimdaki kapaticiyi sabitleme icin kullandigimda, gözlerim yasardiginda, göz cevremde dalga dalga durdugunu gözlemledim. Kapaticimla alakasi yok cunku kapaticim uzun zamandir severek kullandigim NYX hd kapaticisi. 3 farkli rengini suradaki yazimda sizinle paylasmistim.
Onun disinda t bölgesi yagli biri olarak, krem ten urunlerimi de sabitleme amacli kullandim bu pudrayi ve 6 saat parlama yapmadi diyebilirim. Ilk uyguladiginizda biraz beyaz dursa da 5 dakika icinde ciltte bütünlesiyor. Üzerine bir de makyaj sabitleme spreyi kullaninca beyaz görüntü hemen yok oluyor.

Bronzer, allik ve far ise oldukca pigmentli, dagitmasi kolay, tüm gün kalicilar.
Yagli göz kapaklarim oldugundan, far bazi ile kullandim. Far bazi olarak su yazimda bahsettigim NYX kullaniyorum, zaman zaman da Catrice markasinin buradaki yazimda bahsettigim far bazlarini kullaniyorum. Far bazi ile renk biraz daha belirgin oldu ama far bazsiz da gayet basarili renk vermesi. Fari kas doldurma ve yüz konturu icin de kullandim fakat benim ten rengimde koyu durdu :)

4ü icin de söyleyebilecegim tek olumsuz özellik cok tozutuyorlar.
Bronzer ve allik icin genis büyük firca kullaniyorsaniz, biraz dikkatli almak gerek, yanlardaki diger renklerle karisma ihtimalleri var.




Genel olarak beni memnun etti bu palet ve sectigim ürünler.
Türkiye Rossmann´lardaki Essence standlarinda yerini almis Essence my must haves palette secenekleri.
Denk gelirseniz, testerlari inceleyin derim.


Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. Zeynep'cim gözlerim kalp şeklinde okudum resmen!
    Kesinlikle Must Haves paleti olmuş! İlk bulduğum yerde aynı paletten oluşturacağım harika bir fikir verdin yine :) Sanırım bir kaç tane oluşturacağım ama orası konu dışı :)
    Güzel günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha cok secenek vardi ama tuttum kendimi bu sefer :) Tesekkürler canim

      Sil
  2. Bu şekilde palet oluşturmak çok mantıklı bence😊 Ben de, bir ara Rossmann'a uğrarsam bakayım😊 Güle güle kullan Zey, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Renkleri çok beğendim güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  4. aa ne güzel olmuş bu palet böyle burada hiç yok bunlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye´de Rossmann lara gelmis :)

      Sil
  5. Renkler çok güzel, tabi ambalajları da süper...

    YanıtlaSil
  6. Ayy geldı bu rossmanna cok mutluyum cok tatlışlar ya <3 hele paletlerı var efsoo !

    YanıtlaSil
  7. güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. Ba-yıl-dım ! Tam ihtiyaca yönelik bi ürün.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, bu paletlerin ölçüleri standart mı oluyor,mesela nyx den bir renk ekleyebiliyor muyum yoksa sadece essence ürünleri mi? Şimdiden teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
  10. Bugün ikinci kez görüyorum bu ürünleri.Sanırım ilk fırsatta gidip bakacağım ♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder