Essence prismatic rainbow glow highlighter


Merhabalar,

Essence markasinin yeni cikarmis oldugu bir ürünü sizinle paylasmak istiyorum.

Essence prismatic rainbow glow highlighter


10 numarali be a unicorn isimli ürünümüz 10 gram. Torunlarima miras bir ürün olacak orasi kesin.
Almanya fiyati 3,45 euro. Türkiye´ye yeni gelecek Essence ürünleri arasinda sitelerinde, ne zaman gelir bilemiyorum.


4 farkli renkten olusan Essence prismatic rainbow glow highlighteri, isteginize göre renkleri tek tek kullanabileceginiz gibi, farkli renkleri veya hepsini karistirarark kendi renginizi de elde edebilirsiniz.

Renkler ilk bakista biraz tuhaf gelmisti, nasil yani mavi aydinlatici mi olur dedim ama karisimlarini sevdim.


Pigmentasyonu gayet basarili
Neredeyse hic tozutmuyor
Dagitmada sorun yasamadim, firca ile de gayet guzel sonuc aldim ama en iyisi parmakla ya da nemli makyaj süngeri ile uygulamak. Islak süngerle görüntüsü daha bir canli duruyor :)
Isiltili canli bir durusu var ama icerisinde büyük simler yok. dogala yakin duruyor
Gün icinde yüzümde dagilmadi
Renkler ayri ayri far olarak da kullanilabilecegi gibi, karisimlarindan da farkli göz makyajlari yapilabilir.
Kas altlarimi ve göz pinarlarimi aydinlatmak icin de kullandim guzel sonuc aldim


Kisacasi ben Essence prismatic rainbow glow highlighteri sevdim, fiyatina göre de gayet basarili buldum.



Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. ama ben bunu istiyorum şimdi :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakin olsam hemen gönderirdim bir tane :)

      Sil
  2. Çok ilginç bir ürünmüş 😳

    YanıtlaSil
  3. İlk defa görüyorum bu ürünü çok merak ettim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitelerinde yakinda gelecek ürünler arasinda :)

      Sil
  4. Zeynep çok güzelmiş bu çok tatlı

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan cnm çok güzel gerçekten umarım ülkemize de gelir😘

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan Zeynep'çim, buralarda görürsem ben de kaparım bi tane :) Bu ara beyaz, lila, grilik içeren aydınlatıcılara taktım ben. Bulacağım ama en sonunda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim biran önce gelir de denersin dilerim :)

      Sil
  7. Harika gorunuyor kesinlikle! :)

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar neseli. Tam yaz renkleri 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler okudugun icin Derya ablacim :)

      Sil
  9. İlk defa böylesini gördüm. Olağan üstü canım ya. Yaza uygun renkler.

    YanıtlaSil
  10. Rengine bayıldım, çok güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz icin tesekkür ederim, performansi da guzel :)

      Sil

Yorum Gönder