Real Techniques 2 mini miracle eraser sponges

Merhabalar,

Makyaj süngerleri populer oldugundan bu yana hic elimden düsmüyor. Eskiden ten ürünümü elimle veya fircayla uygularken, artik makyaj süngeri kullanmadigim bir günüm bile olmuyor.
Dogru süngeri bulunca, ürünlerin ne kadar farkli ve dogal durudugunu farkedince daha bir sevdim süngerle uygulamayi.
Bugün sizlerle Real Techniques 2 mini miracle eraser sponges yorumlarimi paylasmak istedim.



Almanya fiyati 5,95 euro. Türkiye´de internetten gördügüm normal satis fiyati 32 lira ama bazi sitelerin indirim zamani 22 liraya düsüyor.
 
Simdi nerden baslasam ne anlatsam bilemedim ama sunu söylemeliyim ki ben Real Techniques 2 mini miracle eraser sponges cok begendim. Benim yüzüm kücük oldugundan, tüm yüzüme ten ürünümü uygulamak icinde kullandim, göz cevreme kapatici uygulamak icin de, krem allik da uyguladim, krem-pudra aydinlatici da, sabitleme pudrasi uygulamasi da yaptim, kontur uygulamasi da... Her türlü sevdim :)




Real Techniques markasinin diger turuncu renkte olan daha büyük süngeri ile kiyaslarsam bu süngerlerin yapilari cok daha basarili olmus. Mesela turuncu gibi hamurlasmiyor.

Islatinca sisiyor, dokusu yumusacik ve oldukca gözenekli.
Cok cok az ürün emiyor. Yikamasi kolay hemen ariniyor ve 5 defa yikadim hic yipranmadi. Turuncu olanda 2. yikamamda tirnak izim kalmisti :/
Ürünleri homojen bir sekilde dagitmanizi sagliyor, bitisini cok sevdim.
Sekli itibariyle ulasmasi zor olan burun kenarlarina, göz cevresine her türlü kivrima kolaylikla oturuyor.
Kas altima aydinlatici uygularken ayri bir sevdim.
Kesik olan kismi ile kontur ürününüzü de keskin bir sekilde uygulayip kolayca dagitabilirsiniz.
Ayrica göz makyajimda kullandigim farim göz cevreme dökülünce, bu süngerin temiz bir tarafiyla süpürüp dökülmüs far kalintilarindan da kurtulabiliyorsunuz ki ürünün bu sekilde kullanilabilecegi sitelerinde yaziyor.
Krem veya pudra her üründe basarili :)

Islattiktan sonra ne kadar büyüdügünü de resimde görebilirsiniz.

Ben ikisini ayni anda kullanmaya basladim. Birinde ten ürünü veya göz cevresi kapaticimi uygularken, digeriyle aydinlatici allik kontur veya bronzer ürünlerimi uyguluyorum.
Fakat siz sadece kapatici icin veya ten ürününüz icin kullanmak isterseniz, 2 sünger uzunca bir süre isinizi görecektir.
Bu anlamda indirimde 22 liraya denk gelirseniz, ki bu fiyata 2 sünger edinmis oluyorsunuz, Real Techniques 2 mini miracle eraser süngerlere sans verin derim :)

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY


Yorumlar

  1. ben minik süngerleri çok kullanışlı bulmadım büyük süngerle zaten bütün işlemi yapıyorum ama bunlar hiç de minik değilmiş alınabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok minik degiller orta boy denebilir, özellikle nemliyken baya büyüyor :)

      Sil
  2. Hiç görmemişim bunu. Dökülen farı güzelce temizliyor mu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaadleri arasinda zaten, makyaji oynatmadan süpürebilirsin, tabiki cok bastirmadan..

      Sil
  3. Ah Zeyneeep, fena aklıma düşürdün. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu ben neler de deniyorum oyle :)

      Sil
  4. bunu ilk kez görüyorum ama minik süngerler gerçekten çok kullanışlı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tam orta boy, yuz makyaji icin de yetti bana büyüklügü ozellikle nemliyken :)

      Sil
  5. Bunlar aklımda ablacım mutlaka alıcam teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  6. Bende severek kullanıyorum canım güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim sen de güle güle kullan :)

      Sil
  7. Birkaç yeni sünger almam gerek. Büyükle her istediğimi yapabiliyorum ama bu küçüklerde fonksiyonelmiş. Teşekkürler Zey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  8. Ilk defa gordum bunlari, sungere ihtiyacim olursa goz atacagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim en az benim kadar memnun kalirsin :)

      Sil
  9. Selam, biz de blogumuza bekliyoruz :)

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Basarili ve kullanisli ayni zamanda :)

      Sil
  11. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim,takip ederseniz mutlu olurum :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler ilk firsatta gelirim ziyaretinize :)

      Sil
  12. süngere çok alışamadım.fırçadan vazgeçemiyorum. Ama renkleri bir harıkaymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tam tersi , sünger kullanmaya basladigimdan bu yana fircalara elim gitmiyor :)

      Sil
  13. bende çantada dursun diye almak istiyorum bu mınıkları :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin cok tesekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder