Size hediyem var

Merhabalar,

Size bir hediye vermek istiyorum fakat lütfen sartlari dikkatle okuyun ve ona göre katilmak isteyip istemediginize karar verin.

Öncelikle biliyorsunuz suan Almanya´dayim. Hediye de suan benimle Almanya´da.

Katilim Türkiye ici ve disi herkese acik. Türkiye disindan birine cikmasi durumunda ben burdan kargolayacagim.
Fakat Türkiye icinden birine cikarsa, burdan göndermek istemiyorum cünkü gelmeyecegini biliyorum. Kozmetik gümrüge takiliyor ve ulasmiyor, daha önce basima geldi. Bu sebeple Türkiye icinden birine cikmasi durumunda, kendim geldigimde postalayacagim. Suanki gelme planim Nisan ayi icerisinde. Ama henuz net bsy yok, erken de gec de olabilir. Beklerim sorun yok diyor ve lütfen güveniyorsaniz katilin.
Neden beklemedigime ve simdi bir hediye vermek istedigime gelince, snapchatte snapcanlara sordum ve cogunluk kabul etti bu sartlar altinda cekilise katilmayi, bu sebeple..

Hediyemiz, Kiko markasinin 2li alliklarindan 03 adorable pink and peach rengi
isminden de anlayabileceginiz gibi bir pembe bir seftali tonlarinda 2 allik var.

Yapmaniz gereken , sag taraftaki "Izleyiciler" kisminda bulunan mavi "izle" butonuna tiklayip, gmail adresinizi yazarak blogumu takibe almaniz. Sonrasinda bana bu yazinin altina yorum olarak, takip ettiginiz gmail adresinizi yazmaniz. Zaten takip ediyorsaniz sadece yorum olarak gmail adresinizi yazmaniz yeterli.
Dilerseniz Google plus hesabimi da takip edebilirsiniz ama zorunlu degil.

Yorumlar ben onayladiktan sonra sayfada görünecek. 
Katilim 10.03 Cuma gece bitsin, akabinde ctesi veya pazar günü aciklarim.
Kargo bana ait.
Herkese bol sans diliyorum,
simdiden katildiginiz icin de tesekkür ediyorum,
ZeY

 

Yorumlar

  1. hande.onavlik@gmail.com

    Haydi bakalimmm heyecanla katiliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. makyajdelisi_g hadi hayırlısı bakalım 😊

    YanıtlaSil
  3. yildiztaslioglu@gmail.com
    Hadi bakalım bu kez olacak mı ������

    YanıtlaSil
  4. kurugokcen@gmail.com yeni 👰🏻den hediye 😂

    YanıtlaSil
  5. Bende katıldım yaziciozge61@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. hazaaltncr527@gmail.com ☺☺

    YanıtlaSil
  7. hazaaltncr527@gmail.com ☺

    YanıtlaSil
  8. ozbaygzd92@gmail.com
    Hadi bakalım :))

    YanıtlaSil
  9. guldempr@gmail.com
    ❤️

    YanıtlaSil
  10. Aleyna_597@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Önceden de takip ediyodum ama nedense bi daha takip et yazısı çıktı ettim bende ¯\_(ツ)_/¯💕
    rabia1474@gmail.com Rabia Gürbüz

    YanıtlaSil
  12. berfiinaydogmuss1404@gmail.com
    Heycanla bekliyorum sonucu ☺️

    YanıtlaSil
  13. Nazliyilmazkubuk@gmail.com


    Geldimmmm 💙

    YanıtlaSil
  14. ecemdogdu93@gmail.com 🙏🏻👻💞

    YanıtlaSil
  15. hilalalkan2929@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. biyolog.eda01@gmail.com
    Umarım bana cıkaar🤗sevgiler 💐💐

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. semanrgl.gl@gmail.com
    İlk defa bi çekilişe katılıyorum hadi bakalım hayırlısı ☺💙

    YanıtlaSil
  19. EN çok merak ettiğim marka. Kocaeli'ne daha gelmedi ne yazık ki ❤ ngulcinc@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. simgeuysal93@gmail.com
    💛💛

    YanıtlaSil
  21. seminadeveciler@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. ne çok istemiştim bunu :)
    dblogu12@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. snap girdapların❤️
    clouteds@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. burcakgulsum@gmail.com
    Burçak GÜLSÜM ismiyle takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  25. Merhaba,
    GFC de ozlemm kullanıcı adıyla takipteyim.
    ozlemkrts@gmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  26. betultozan1@gmail.com yaptım galiba 😂

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. ezgi.55kr@gmail.com ❤️❤️

    YanıtlaSil
  29. srplzdmr26@gmail.com haydi hayirlisi

    YanıtlaSil
  30. beyzaslii@gmail.com
    Katıldıııım ☺️💜💕

    YanıtlaSil
  31. Merveaksoyy52@gmail.com
    Zey 💜💜

    YanıtlaSil
  32. Havvalbyrak.ha@gmail 💕💐

    YanıtlaSil
  33. yelizkemalorgan@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. baharuckn5@gmail.com


    Genelde böyle şeylerde şansım yoktur :)

    YanıtlaSil
  35. ebruyagcci@gmail.com

    Yorum yapmayı becerememişim tekrar yazayım 😊😁

    YanıtlaSil
  36. ezgiiulkerr@gmail.com 🌸💖☺️

    YanıtlaSil
  37. cukurluhayriye@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. gulecekarauz@gmail.com ☺️

    YanıtlaSil
  39. zeynepnursena1@gmail.com
    İyiki varsın deneyenbayan ❤️

    YanıtlaSil
  40. senakarazli@gmail.com :) çoktandır takipteyim tabii ki :)

    YanıtlaSil
  41. ozgemelisiblag@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  42. Katıldım ilknrsphyealtgg@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. sulenurcanoz@icloud.com

    YanıtlaSil
  44. sulenurcanoz@icloud.com

    YanıtlaSil
  45. Ah ne güzel bir çekiliş, katılırım hemen :))))
    gokcebagtir@gmail.com

    çok öpüyorum canımm

    YanıtlaSil
  46. begummbagkaran@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. begummbagkaran@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. aadguzeloglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. Katıldım ☺ irem1219112@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. feyza.akpunar@gmail.com

    Sevgilerle:))

    YanıtlaSil
  51. berililgul4@gmail.com ❤️

    YanıtlaSil
  52. Zaten takipteydim😘 yasemin.erginbilgic@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. simakucukdilek@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. jelibu1@gmail.com 😙😙

    YanıtlaSil
  55. Ya bunu o kadar cok aradım ki bir türlü bulamamıştım :) sevvalsahin95@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. BENDE BENDEEE
    handekalen@gmaiş.com

    YanıtlaSil
  57. suleyntr@gmail.com
    şule yentur ��

    YanıtlaSil
  58. zuhlbtner@gmail.com zuhal bütüner olarak takipteyim♡♥♥♥♡

    YanıtlaSil
  59. frambuazcim@gmail.com meryem coplan 🐥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder