Yenilenen Responsive Blogspot temalari

Merhabalar,

Bugün sizlerle guzel bir haber paylasmak istiyorum :)

Blogspot temalari yenilendi ve responsive temalar geldi. Yenilenen responsive blogspot temalari ile kendi temanizi kolayca degistirip duzenleyebilirsiniz. Internette resimli aciklamalar bulabilirsiniz.

Responsive demek, benim bildigim kadari ile, uzman degilim tabiki, bilgisayar disinda, tablet ve telefondan girdiginizde de kolayca görüntüleyebilmeniz demek. Diger mobil cihazlara da kolaylikla adapte olabilen duyarli demek aslinda :)

Neyse efendim, uzun bir yazi gelecek ama simdilik burda bitiriyorum. Siz de merak edip kurcalamak isterseniz tema kismindan bakabilirsiniz.

Blogun suandaki halini, yenilenen responsive blogspot temalarindan birini kullanarak ben kendim duzenledim. Duzenlerken internetten Sosyal Medya Kafe yazilarindan, Bloghocam yazilarindan ve Degmesin Yagli Boya yazisindan faydalandim. Son takildigim birkac yer oldu, Sosyal Medya Kafe sahibesi Sibel hanima sordum ve bana zaman ayirip ictenlikle cevap verip son dokunuslari yapti.

Dedigim gibi nerden ne okudum nasil duzenledim tek tek ayri ayri linkleri vererek paylasacagim ama sizinle biran önce bu haberi paylasmak istedim :) 

Daha bilmedigim yapilmasi gereken cok fazla teknik konu var farkindayim ama simdilik ben begendim, sizler ne dusunuyorsunuz ? Benim icin önemli olan aradiginiz yazilari kolayca bulabiliyor olmaniz, eger oyleyse tamamdir ;)
Okudugunuz icin cok tesekkürler, 
ZeY


Yorumlar

  1. mobil kullanımda kolaylık sağlaması güzel !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim o ozelligini cünkü cogunluk telefondan tikliyordu instagram profilimdem :)

      Sil
  2. güzel günlerde kullan , ben sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekcim, sana özellikle tesekkür ederim, pisti oldugumuzdaki yazismalarimizi hatirliyorum ;)

      Sil
  3. güzel olmuş canım benim bende bakayım güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  4. güzel olmuş gerçekten :) bir ara bende bakayım şunlaraaaa

    YanıtlaSil
  5. Aslinda çok begendim kendime deria moda blogum için demo blog bile yaptim. Kafami tek kurcalayan telefon ve tablet ve laptopta side barre in ayri açilmasi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Side bar kismini sen söyleyince farkettim ama artik oldugu kadar :/

      Sil
  6. çok güzel görünüyor, zamanım olduğunda araştırmak istiyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de çok beğendim blogger ın bu yeni temalarını ve güzel olan çokta fazla teknik bilgi istememesi 😀. Kendime bir demo blog hazırlıyorum bende. Bloğunuz çok güzel olmuş güzel günlerde kullanın. Bu hangi tema acaba ben en çok Contempoyu beğendim ama genel olarak hepsi çok güzel . Teşekkürler paylaşım için sevgilerimle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ki hic anlamam inanin, su hale getirdiysem herkes yapabilir, paylasacagim detaylari :)

      Sil
  8. Faydalı bir paylaşım olmuş ;) İncelemem lazım bir ara.
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder