Rival de Loop Hydro göz cevresi roll-on

Merhabalar,

Bugün "en"lerim arasina giren bir üründen bahsetmek istiyorum. Bir adet bitirdim ve 2.sini satin aldim bile :)

Rival de Loop Hydro göz cevresi roll-on 


Rival de loop markasini Rossmann´larda bulabilirsiniz. Rival de loop hydro göz cevresi roll-on´u icerisinde 15 ml ürün bulunuyor. Kendi dönen basligi (roll-on seklinde) bulunan ürünümüzün Almanya fiyati 3 euro, Türkiye fiyati 12 lira civarinda. 2. ürünü indirimden 1,95 euroya satin aldim :)
Ilk kullanip bitirdigimin basligi beyaz plastik, metal degil, resimde görebilirsiniz. Fakat yeniden satin aldigimin basligi metal. Metal olani biraz daha fazla sevdim cünkü biraz daha fazla soguk etkisini hissettirdiginden, verdigi rahatlatma hissi daha iyi geldi.


Acildiktan sonra ömrü 6 ay ve Vegan ürün oldugu belirtilmis. Alkol, parfüm ve paraben icermiyor.
Ben sadece aksamlari olmak uzere duzenli kullandim ve 4 ayi geckin bir sürede bitirdim. Sabah aksam kullanimda daha kisa sürede bitecektir.

Ürün aciklamasindaki vaadlerini özetlersem, hizli emilen jel kivamdaki ürünü göz cevresine uyguladiginiz takdirde, ferahlatici soguk etkisi ile cildi tazeler ve yeniler denilmis.
Düzenli kullanimda göz cevresi kuruluguna iyi gelme vaadinde. Nem vaadi var kisaca.
Etken maddeleri Hyaluron (nem vaadi var), kafein (gözalti morluk ve siskinleri ile mücadele eder), provitamin b5 (nemlendirme).
Benim elimdeki ürün Almanca oldugundan cevirerek yazmaya calistim. Icerigindeki diger bir ilgimi ceken madde ise bir cesit polimer denmis ve göz kapaklarindaki koyu görünümü de düzenli kullanimda azaltmaya yardimci olur diye belirtilmis. Hatta göz kapaklariniza uyguladiginiz farin daha pürüzsüz durmasina yardimci olur denmis.

Lens kullananlar icin de uygundur denmis ki ben de onlardan biriyim.
Her cilt tipi icin uygun oldugu da yaziyor.  


Icerigi merak edenler olursa diye resimledim...


Gelelim benim gözlemlerime..

Sadece aksamlari yatmadan önce kullandim. Sabah makyaj öncesi kullanmadim.
Kendi roll-on basligi ile uyguladim ve kendi halinde emilmesi icin biraktim.
Göz altima, göz kapagima, kas altima komple uyguladim.
Zaman zaman alnimdaki ve dudak kenarlarimdaki mimik cizgilerime de uyguladim, cizgilerimde bir degisiklik yok :)
Verdigi serinlik, rahatlik hissini cok sevdim.Buzdolabinda sakladim ben.
Benim cildimde bir yanma yapmadi. Fakat kullanan bazi arkadaslarim yaktigini söyledi. Eger cildiniz temiz degilse, bir jel ile yikamamissaniz yanma yapiyormus. Makyajinizi makyaj temizleme ürünü ile silip Rival de loop hydro göz cevresi roll-on´unu uyguarsaniz yanma hissedebilirsiniz.
Benim icin nem verdigi dogru, aksam uygulayip sabah uyandigimda göz cevrem kuru durmuyor aksine canli ve nemli oluyor. Eger kullandigim ürün yeterli nemi saglamazsa hemen hissederim cünkü normalde kurudur göz cevrem.
"En"lerim arasina girme sebebi ise morluklarimi azaltmasi.. 
100% gecirmedi ama %75 azaltti diyebilirim.
Bu etkisini farkli sekillerde test ettim. 
Rival de Loop hydro göz cevresi roll-on´ununu kullanmayip sadece göz cevresi kremimi kullandigimda morluklarimda artis oldu ama yine de eskisi gibi koyulasmadi göz cevrem. Bu anlamda göz cevresi kremim de morluklara iyi geldi diyebilirim.

Morluklarimi azalttigini gözlemledigim icin, bittikce tekrar satin alacagim bir ürün oldu benim icin.
Tabiki piyasadan kalkmazsa...
Uzun bir yazi oldu, dilerim her türlü sorunuza cevap verebilmisimdir. Sorulariniz varsa yorum olarak birakabilirsiniz.

Ayrica Sevgili Dilek de ayni ürünü yorumlamisti. Ayni ürünü bir baska kalemden okumak isterseniz yazisina buraya tiklayarak ulasabilirsiniz. Kendisi de morluklarina iyi geldiginden bahsediyor ;)

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. Bende kullandım ama fayda görmedim özellikle morluklarda :((

    YanıtlaSil
  2. Genetik gözaltı morlukları (hatta mor da değil benimki kahverengi nerdeyse) olan ve bunu çok çekmiş biri olarak bu yazı bana ilaç gibi geldi, hemen bir fırsat yaratıp alıp denemek istiyorum. Çok teşekkürler Zeynepciğim, deneyimlerinizin devamını heyecanla bekliyorum... çok özletmeyin... sevgiler... Güldem

    YanıtlaSil
  3. güzel bir ürüne benziyor aklımda olsun canım teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir ürüne benziyor Rossmann'a bi bakmak lazım.Yazı için teşekkürler.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir ürünmüs bakayim ben buna.

    YanıtlaSil
  6. etkisini gözlemlemiş olman çok güzel, göz altı morluğu çok sıkıntı :(

    YanıtlaSil
  7. Sadece yazın verdiği serinlik hissini sevdim

    YanıtlaSil
  8. hmmm belki düşünülebilir bu ürün :) emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder