NYX Lingerie mat likit rujlari

Merhabalar,

Bugün sizlerle NYX markasinin Lingerie serisinden 3 farkli rengi paylasmak istedim.

Almanya dm magazalarinda ve Douglas´ta da NYX markasi satilmakta. NYX Lingerie mat rujlarin Almanya fiyati 7,85 euro ve Türkiye´de ise Nyx online sitesinde satista ve fiyatlari 31,95 lira.


Bendeki renkleri 01 Honeymoon, 02 Embellishment ve 10 Teddy. Honeymoon gri tonunda bej, Embellishment hafif mor, Teddy ise sicak zengin kahverengi olarak tanimlanmis.



Benim dudak cizgim belli olmadigi icin, dudak kalemi olmadan sürmekte zorlandim. Yapi itibari ile de orta kalinlikta oldugu icin sürerken zorlayabilir sizi.

Kurumasi ve sabitlenemesi birkac dakika aliyor. Fakat sonrasinda oldukca kalici. Yagli yeme ile de tamamen silinmiyor yari yariya duruyor. Ic kisimlardan silinmeye basliyor. Dalga dalga durmuyor, parca parca dökülmüyor.
Dudaklari kurutmuyor diyemem ama beni rahatsiz bir kuruluk olmadi. Mesela The Balm markasinin mat likit rujlari beni rahatsiz eden bir kuruluk olusturmustu fakat NYX Lingerie mat rujlari o kadar kurutmadi.

Ilk sürümde pigmentleri yerinde, renklerini hemen veriyorlar. Fakat siz coook belirgin olsun karsidan bagirsin diyorsaniz ikinci kati gecmeniz gerek ki, dalga dalga görüntü ile karsilasabilir, kurumasi icin uzun süre bekleyebilirsiniz.


Kendi aplikatörünün inceligi ideal fakat keske kisa olsaymis.


Resimde 2 defa uygulanmis renkleri görebilirsiniz.

Benim icin kaliciligi ortalama üzeri, az da olsa kurutan ama rahatsiz etmeyen basarili rujlar.
Toplamda 12 renk secenegi ile mutlaka kendinize uygun ciplak dudak rengini bulabilirsiniz.
Bu seri her türlü cilt rengi icin, nude diye isimlendirilmis, ciplak dudak rengini sunmayi amaclamakta. 12 renk seceneginden biri mutlaka size uyacaktir.

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. Teddy #musthave listemde ama o tonun beni ölü gibi göstermesinden oldukça korkuyorum :) Eline sağlık canım , öpücükler :*

    YanıtlaSil
  2. Bu serinin renkleri çok güzel ama benim aklım suedelerde... Teddy çok hoş bir renk, ben de beğeniyorum😊 Güle güle kullan Zey, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. 02 benlikmiş, güzel günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
  4. Bende 02 numarasi var. Inanilmaz guzel bir renk. Cok seviyorum ama dudaklarimi fena kurutuyor..

    YanıtlaSil
  5. bende de var bunlar içlerinde teddy favorim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder