Amerika kozmetik alisverisim 2

Merhabalar,

Amerika kozmetik alisverisimin ikinci kismiyla sizlerleyim :)

Bir önceki yazimda dedigim gibi, tüm fiyatlara, kasada, % 8,5 lik bir vergi ekleniyor.

Amerika´ya kadar gidip uygun fiyatli oldugunu gördügüm Tarte markasinin minik Tease paletini 21 dolara aldim. Almanya´da yok mu derseniz, var ama fiyati 35 euro civarinda.


Bircok yabanci youtuber´da görüp cok merak ettigim Elf markasinin, uygun fiyatlari gözümden kacmadi ve kendime bir bronzer paleti ve bir illuminating paleti aldim. Bronzer paleti 4 dolar ve illuminating olan palet 6 dolardi. Detayli yazilari gelecek. Bu arada ayni Elf Bronzer paletinden ilerleyen zamanlarda cekilisime koymak icin bir tane daha aldim.


Neredeyse 2 senedir kendime olusturmak istedigim MAC far paletimi sonunda Amerika Mac magazasindan olusturdum. Sevdigim ve isimlerini not alarak gittigim farlardan 6 tanesini bulup, kendime bir far paleti yaptim. MAC 15li bos far paletine 10 dolar verdim. Farlarin her birini ise 6 dolara aldim. O kadar icime sindi ki, günlük makyajimda aldigimdan bu yana bu paleti kullaniyorum diyebilirim. Bu paletin ayri bir incemelesini yazmak istiyorum, benim gibi dogal tonlar sevenler ve far paleti olusturmak isteyenler icin belki bir fikir olur.


Wet and wild markasinin bu isiltili ojelerini Dollar tree ismindeki, bizdeki adiyla "ne alirsan bir dolarci"da buldum desem :) Ojelerin tanesi 1 dolardi.


O kadar cok duyup görüp, hic olumsuz bir yorumla karsilasmadigim Nipfab markasinin Glycolic acid iceren bu yüz peelinglerinden de aldim. Snapchatten paylasip sormustum bu ikili arasinda fark var mi diye , herkes bana beyaz olanin cok olumlu yorumlar aldigini söyledi. Ürünlerin üzerindeki icerik ve etki yazilari ayni, farkli birseyler yazmiyor. Karar veremeyip ikisini de aldim, kasada öderken sordugumda ise, sadece ambaljin degismis olabilecegini söylediler fakat yine de ikisini de aldim :) Her birinin fiyati 9,99 dolardi.

Yine bu aralar cok duydugum gördügüm, yüz yikama süngerlerinden aldim. Bir tanesi Beauty 360 markasina ait yesil agac özlü olan, fiyati 3,99 dolardi. Temiz icerikli ve vegan oldugu yaziyor. Digeri ise purifying vegetable facial sponge olarak geciyor ve 5 dolardi.


Toplamda vergiler dahil 116 dolar ödedim. 2. kismi da burada sonlandiriyorum, bir sonraki ve umarim son kisimda görüsmek üzere, okudugunuz icin tesekkürler :)
Zey

Yorumlar

  1. MAC farları orada ne kadar uygun, burasını bilmiyorum da Almanya' da bile epey pahalı (11 € idi galiba ). Güle güle kullan canım, gayet güzel ve hesaplı as alışveriş yapmışsın. Öptüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim Almanya fiyatlari 10 euro. Elimden geldigince abartmamaya calistim ama tabi ayirdigim bütcenin fazlasini harcadim :)

      Sil
  2. Nipfab ı bende arkadaşımda görmüştüm evet o da beyazını kullanıyor ve çok memnundu, ben denemedim ama onun yorumlarından etkilenmiştim simdi de burda denk gelmiş oldum :) 2 de 2 olumlu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de olumlu yorumlar üzerine aldim ama henüz yeni kullanmaya basladim bakalim yazisini yazdigimda düsüncelerim nasil olacak :)

      Sil
  3. güle güle kullan elf paletlere bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim performanslari da iyidir, cok tesekkür ederim

      Sil
  4. sizi sürekli takipteyim özellikle snapchatte sürekli izliyorum çok iyisin.
    neyse aldıklarının hepsi harika ne kadar şanslısın mac farları,elf paletleri bu kadar ucuza almışsın, şahane duruyor çekilişi merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum duyduguma cok tesekkürler <3
      Cekilis icin ürünleri Türkiye´ye bir sekilde göndermem lazim cünkü kendim tatil plani yapamiyorum bu aralar

      Sil
  5. Mutlulukla kullan :) Nipfab'ı ben de deneyeceğim. :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Nip fab ürünlerini baya merak ettim hepsini güle güle kullan canım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Mac ürünlerini Türkiye'ye göre bedava almışsın canım :)Elf'in performansını da çok merak ediyorum doğrusu merakla bekliyorum,ona göre listeme ekleyebilirim.Güzel günlerde kullan hepsini,sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac paleti yapmak icin bekledigime degdi gercekten. Cok tesekkür ederim, kullandikca yazilarini paylasacagim canim

      Sil
  9. Hepsi çok güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. Cok güzel alışverişler yapmışsın, ozellikle Mac farlar cok uyguna gelmiş. Hepsini güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim ziyaretiniz icin :*

      Sil
  11. Amerikada daha ucuz olmasi ilginç. Ojelerin rengi güzelmis gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neye göre fiyat belirlendigini inanin bilmiyorum ama mesela Türkiye´de de The Balm cok uygun fiyatli Almanya´ya kiyasla

      Sil
  12. Mac farlarını merakla bekliyorum keske Amerikaya gitme sansım olsaydı fiyatlar inanılmaz uygun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanya´nin kasvetli havasi musade ederse resim cekip, farlarin gercek rengini yansitmama, en kisa zamanda paylasicam canim

      Sil
  13. merhaba alışveriş yapılabilceek site yazarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, internetten yapmadim alisverisi, kendim seyahatim sirasinda satin aldim, sevgiler

      Sil

Yorum Gönder