Garnier Nem Bombasi - Normal ve kuru ciltler icin


Merhabalar,

Nasilsiniz ? Güzel bir haftasonu gecirmenizi dilerim.

Gecenlerde snapchatte bu maskeyi yaptik ve gözlemlerimi not aldim. Kisaca burdan da yazmak yazmadim. Ama öncesinde Garnier markasi ile ilgili birkac birsey söylemek istiyorum.

Ben bircok Garnier ürününü uzun zaman kullandim ve suan hala kullanmaya devam ettigim ürünleri var. 3´ü 1 arada peelingi, makyaj temizleme sulari, mat bb kremi, sac maskesi, en son da bu kagit maskeleri.

Ben bahsettigim bu ürünleri kullanirken hicbir olumsuz etki gözlemlemedim. Fakat instagramdan passwordbeauty hesabi paylasimini görünce cok sasirdim. Yag bezesi / et beni gibi kücük olusumlar gözlemlemis Garnier ürününü kullandiktan sonra.
Ben de snapchatten sordum sizler Garnier ürünleri ile olumsuz bir deneyim yasadiniz mi diye? Gelen mesajlarin yarisi hayir cok memnunum, diger yarisi ise evet ben de sivilce, beze yapti seklindeydi.

Öncelikle Garnier markasi dogal icerikli ürünleri olan bir marka degil. Sadece paraben icermez ibaresini görüyoruz bazi ürünlerinde. 

Cook uzadi ama elimden geldigince kisaltiyorum. Kisacasi, hicbir ürünüyle olumsuz bir deneyimim olmamasina ragmen, markadan yeni ürünler almama karari aldim. Elimde hali hazirda olan ürünlerini kullanir miyim hala kararsizim fakat cok tedirgin oldum olumsuz etkilerini gördügüm snaplerden dolayi.


Tamam kizmayin geliyorum hemen maskeye,

- Normal ve kuru ciltler icin
- Yogun nemlendirme, canli ve isiltili görünüm verirmis
- Nar özü, Hyaluronik asit ve nemlendirici serum icerirmis
- Cin´de üretilmis



Kagit maske 2 katman, Maskeyi yüzünüze koyduktan sonra üst kismindaki mavi yeri soyarak cikartiyorsunuz. Sadece beyaz kagit (maskemiz) yüzümüzde kaliyor ve 15 dakika bekliyoruz.

Yapisi yapis yapis oldukca yogun ve islak bir maske. 15 dakika degil, 30 dakika tutsanizda kuruyacak gibi durmuyor. Öncesinde Himalaya markasinin Neem maskesini yaptigimdan oldugunu düsündügüm, 1 dakika bir yanma hissettim. Sonra gecti.

Hatta kapakli bir saklama kabina koyup 2 defa hatta daha fazla bile kullanabilirsiniz, seklini bozmadiginiz, yirtmadiginiz sürece. Bunu da snapchatten bir arkadasim söylemisti tesekkürler :)

Güzel bir serinlik veriyor ayni zamanda. Maskeyi 15-20 dakika bekletip aldim. Sonrasinda hala yüzümde kalan ürünü parmaklarimla cildime yedirdim. Cok sevmedim hissi cok yapis yapisti ve cildimde varligini hissettirdi.

Maskeyi kullandiktan sonra herhangi bir olumsuzluk yasamadim, irritasyona ve sivilceye sebep olmadi.

Sonrasinda gözlemim ise bir aydinlik, isilti verdigi oldu. Bu anlamda vaadini yerine getirdi. Nem verdimi derseniz, yagli ciltliyim, cogu ürünün nem verip vermedigini anlayamiyorum. Kuru ciltler bunu daha iyi gözlemler.

Yagli ciltli olmana ragmen neden yaptin bu maskeyi derseniz, son Istanbul´a gelisimde, Kiehls magazasinda cildime test yaptilar ve normalde 50% olmasi gereken nem degeri 25% cikti. Bu sebeple denedim. Tekrar test yaptirincaya dek, nem oranim nasil degisti, ürünler nasil nem verdi bir yorum yapamam.

Maskenin Almanya fiyati 2 euro, Türkiye fiyati 6 lira.
Ayni maskenin yeni bir versiyonu cikti lavanta özlü, onu da deneyip sizlerde paylastim. Okumak icin buraya tiklayabilirsiniz.

Okudugunuz icin tesekkürler
ZeY

Yorumlar

  1. Ay başta yazılanlardan ben de etkilendim şimdi, kullandığım ürünlere dikkat etmeye çalışıyorum ama bazı vazgeçemediğim ürünler var Garnier den 3 ü 1 arada, miseler su gibi.Bu ikisinden bir şikayetim olmadı şimdiye kadar zaten miseler sudan bir şey olacağını düşünmüyorum hassas ciltler için olanın içeriği biodermaya çok benzer aralarında pek bir fark yok ama 3 ü 1 arada iritasyona sebep olabilen şeyler var tabi ama dediğim gibi ben memnundum ama yapıyor da olabilir :( Bu maskeyi ben de merak ediyorum içeriğini bir ewgskindeep ten soruşturmam lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteyi simdi senden duydum hemen bakicam canim tesekkür ederim paylastigin icin

      Sil
  2. bende de bu maskeinin karma ve yağlı ciltleri çin olanı var, henüz deneyimlemedim, yarın denerim belki, umarım bendeki de bunun gibi yapışkan his vermiyordur, sevmiyorum oyle şeyleri :D ama vaatlerini yerine getirmiş, eline sağlık cnaım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henuz karma ve yagli ciltler icin olani denemedim ama stokta bekleyenler arasinda :/

      Sil
  3. Senden sonra garnier ürünlerinden nefret ettim ablam. Bende artık kesinlikle almayı düsünmüyorum. Maskeyi de merak ediyordum ama artık almam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de cok huzursuz etti, yeni ürünlerini kesinlikle satin almiyorum fakat elimdekileri kullanip kullanmama konusunda bile tedirginim canim

      Sil
  4. Yağlı ve karma ciltler için olanını da görmüştüm ürünün açıkcası daha çok cildim yağlanır diye es geçiyordum hep:)Bu yazıdan sonra asla almam gibi.Bol su içmekte nem dengemizi düzende tutabilir:) Ama ben hep su içmeyi unutuyorum gün içinde:( Eline sağlık canım <3 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cok su icen biriyim ama buna ragmen nemsiz cikti cildim, satis politikalari da olabilir bilemedim, elimde karma ve yagli ciltler olan maske de var ama denermiyim bilemedim :/

      Sil
  5. Markanın nemlendiricisini ve bb kremini tam olarak kullanamamıştım. Bb kremi ne zaman kullansam sivilce yaptı nemlendiriciside emilmedi o yüzden bu ürünüde almayı düşünmüyordum.Tek beğendiğim ürünü bb correctoriydı.Çok yararlı bi paylaşım olmuş, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEcmis olsun canim, üzüldüm, Cok tesekkür ederim :)

      Sil
  6. Snpate görmüştüm bende yapış yapış his olayını hiç sevemiyorum-_-
    Garnier 3 ürününden de sorun yaşadığım için aralarında sevdiklerim olsa dahi almama kararı aldım bende. Mesela 3ü bi arada temizleyici peelingini cok seviiyorum ama ürün aman zarar verecek aman yüzümde sivilce yapacak diye tedirgin oldum biraz etkilendim açıkçası o yüzden ilerleyen zamanlarda aklım sağlığımdan ötürü almayacağım :D emeğine sağlık Zey <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tedirgin oldum riske girmek istemedim :/ Tesekkürler canim

      Sil
  7. kuru ciltli olduğum için çok merak ettiğim bir üründü :) fakat almam gibime geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki tercih senin ama ben tedirgin oldum :/

      Sil
  8. Bu firmanın hangi ürününü kullansam bende çok kötü sonuçlar yaratıyor. Büyük ihtimal içeriğindeki bir şey tekrarlanıyor. Artık gözüm korktu :/

    YanıtlaSil
  9. Wonderful review! Great product!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  10. Garnier'le ilk tanışmamda yüzümde inanılmaz iriteye neden olduğu için çoğu cilt ürünlerine sıcak bakamıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Ben şimdiye kadar markadan zarar görmedim kullanırım göz makyajı temizleme suyu da faborimdir 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de olumsuz bir etkisini görmedim ama tedirgin oldum :/

      Sil
  12. Garnier bende de hep alerji yapıyor, ürünleriyle anlaşamıyorum Zey. Hele o arganlı öve öve bitiremedikleri misel su yüzünden hastanelik oldum ve antibiyotikli tedavilerle düzeldim. Elimde,zamanında yedek diye aldığım iki klasik misel suyu var, onları da tüketip markayı asla almamayı düşünüyorum. Bu kağıt maskelerini merak etsem de, cesaret edip deneyemem o yaşadığımdan sonra. Bu bakımdan üstteki uyarın bence, çok faydalı olmuş canım. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Argan yagli suyu ben de sevdim, cok gecmis olsun hatirliyorum yazmistin bunu. Ben de elimdeki ürünleri bitirince almicam sanirim :/

      Sil
  13. Ben de aldım Zeynep, hep kullanmayı unutuyorum. Kapaklı kapta saklamak ne güzel fikirmiş. Deneyeyim bir an önce. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim , yorumlarini bekliyorum :)

      Sil
  14. Bu ürünü ben de kullandım hatta üzerinden 2 hafta vs geçti ama cildimde bir sıkıntı yaratmadı.Ayrıca göz makyajı temizleyicisini de kullanıyorum onun da bir sıkıntısını yaşamadım.Tabii ki her cilde her ürün iyi gelmiyor malesef.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, ben de olumsuz bir etkisini görmedim ama tedirgin oldum :/

      Sil
  15. 3ü 1 arada olan maske / peelingi kullanmıştım ergenlik döneminde ancak benimle birlikte kullanan bir arkadaşım, dermotolga gitti ve peelingin cildini çizdiğini öğrendi o zaman bıraktım ürünlerini kullanmayı ama temizleme suyunu kullanmıştım ve bir sorun olmamıştı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kac tane bitirdim o peelingten sayamadim, tesekkür ederim bu yorum icin ilk defa duydum böyle bir olumsuz etkisini :/

      Sil
  16. Bende ECE targıt izimli yotuber dan aynı şeyi duydum.. kendısı zamanında este lauder da ürün araştırmada çalışmış.. Bilemıyorum peeling yapmalımıyız yapmamlımıyız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bircok etken var, cildine bagli, yasina bagli, en iyisi doktora gidip danismak bence..

      Sil
  17. Bugün benim de paylaştığım farklı renk aynı ürün var. Ve senden de bahsettiğimi gördün. Ben genel anlamda Garnier açısından sıkıntı olduğunu şimdi öğrendim. Dediğin gibi her cilt tipi farklı etki gösteriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum yazini aynen öyle herkeste farkli etkisi var

      Sil
  18. 3ü 1 arada olanı ben seneler önce kullandım ve baya sivilce yapmıştı hemen bıraktım iyi ki de bırakmışım tatlım

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar bende bloglardan görüp merak edip kullandım,kullandıktan bi kac gün geçti ve ilk defa yüzümde bukadar çok ve büyük yağ bezeleri farkettim. Düşünüyordum aceba yediğim birşeydenmi kaynaklı diye fakat bu yazıyı okuduktan sonra anladimki maskeden kaynaklandı,çok üzgünüm bidaha almicam bu maskeyi tekrar kore kağıt maskelerine gecicem..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder