Essence luminous matt bronzing powder

Merhabalar,

Uzun süredir severek kullandigim yeni cikan bir Essence ürününü paylasmanin zamani geldi :)

Ben Essence luminous matt bronzing powder´i Almanya dm magazasindan 2,95 euroya satin aldim.
2 rengi bulunmakta, bendeki lighter skin yani acik tenler icin olani.


Sanirim tek sevmedigim yani, ambalaji...
Ortada canli, mat olmayan bir renk var ki, acik renk teni olanlar icin ister bronzer ister allik olarak kullanilabilir. Iri simler icermiyor guzel bir durusu var. Alttaki resimde görebilirsiniz.
Etrafinda ise simit seklinde mat bir bronzer bulunuyor. 
Mat bronzeri cok ufak bir firca ile almadiginiz takdirde, ki bronzeri genis büyük fircalarla uygularim, mat bronzer mutlaka orta kisma degiyor :/
Dolayisi ile de tamamen mat bir bronzer uygulamis olmuyorsunuz...


Tozutma problemi var.
Pigmentasyonu ortalama hatta fiyatina göre basarili bile denebilir.
Kaliciligi da basarili oldu benim tenimde.
Hizli olmam gereken zamanlarda, ortadaki canli rengi tüm göz kapagima, mat bronzer kismini da gözlerimin katlanma bölgesine uygulayarak, far paleti olarak da kullaniyorum.
Sasiracaksiniz ama sevdigim bir Essence ürünü oldu :)


Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. Bronzer sürekli kullandığım bir ürün olmasa da bu bronzer allık olarak tercih edebileceğim renklerde.Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir vermesine cok sevindim ben tesekkür ederim :)

      Sil
  2. Hafif fakat gayet güzel duruyor. İkisini karıştırarak kullanırdım sanırım tembelliğimden. Ama ortaya nasıl bir sonuç çıkardı kestiremedim :)

    YanıtlaSil
  3. deseni şahane ama çok hafif gelmişti bana gördüğümde almadım o yüzden .. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. ben ikisini karıştırıp kullanıyorum fırçayla komple, çok memnunum, hafif olmasını sevdim, açık tende çamur gibi durmuyor =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder