LR Racine yüz tonigi

Merhabalar,

LR ürünlerini Gamze sayesinde deneme sansim oldu. Kendisine instagramdan @saglik.guzellik.lr hesabindan ulasabilir, her türlü sorunuzu sorabilirsiniz. Bugün Gamze´nin göndermis oldugu hediyelerden LR Racine yüz tonigini sizinle paylasiyorum. Kendisi artik biten bir ürün :)

 
 En sevdigim yönü alkolsüz olusu. Cünkü icerisinde alkol ve parfüm bulunan ürünler benim cildimdeki kizarikliklari artttirabiliyor. Bu ürünü kullanirken kizarikliklarim artmadi , herhangi baska olumsuz bir etkisi de olmadi (sivilce yapmadi, asiri parlama yapmadi ki t bölgem yaglidir). 
İçeriğindeki Hamamelis rahatlatıcı ve dengeleyici bir etki yaratır ve Provitamin B5 nemlendirir denmis.

Ürünü temiz cildime pamuk yardimi ile uyguladim. Cildiniz nemli ise tam kuru degilse sanki biraz köpürüyor tonik.
Bence rahatlattigi dogru cünkü aksi halde kizarikliklarim artardi diye düsünüyorum.
Sonrasinda canli göründü cildim ve yumusak oldugunu hissettim. 
Tek söyleyebilecegim sey, zaman zaman cikan sivilcelerime bir etkisi olmadi. Sivilce kurutan bir tonik ariyorsaniz, Lr Racine yüz tonigi size uygun olmayabilir.
Ayrica yine matlastiran bir tonik ariyorsaniz, matlastirma gibi bir etkisi de yok !

Benim bildigim 20 lira civarinda fiyati ve bereketli bir ürün. 5 aydan fazla kullanimda bitirdim. 200 ml ürün.
Her cilt tipine uygun bir ürün. Etkisini arttirmak icin yine ayni Racine serisinin nemlendiricisi ile kullanimi önerilmis ki ben nemlendiriciyle birlikte kullandim, onun da yazisi gelecek.

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY



Yorumlar

  1. almayı düşündüğüm bir üründü ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin ben tesekkür ederim

      Sil

Yorum Gönder