Blog cekilisi

Merhabalar,

Bugün sizinle bir cekilis baslatmak istiyorum.

Makeup Revolution markasina ait iconic 2 paleti :)
 Bu palet ayni zamanda Urban Decay markasinin Naked 2 paletine muadil bir palet.



Tek istegim blogumu takip etmeniz ve bu yazimin altina yorum olarak takip ettiginiz ismi yazmaniz.
Blogumu sag tarafta bulunan "Arkadaslarim" kisminin altindaki mavi izle butonuna basip takip edebilirsiniz.
Yorum olarak ise takip ettiginiz isim veya email adresinizi yazmanizi rica ediyorum.

Cekilis 1 hafta sürecek ve 14 Temmuz cuma günü bitecek, hemen ardindan cumartesi aciklarim.
Kargo bana ait.

Isteyen herkes katilabilir, Türkiye ici, yurt disi farketmez :)

Bol sans :)
ZeY

Yorumlar

  1. ben katılmasam olmaz dedim ve soslu badem olarak severek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Takipteyim Birtutambenden1@gmail.com kullanıcı adımmış 😂

    YanıtlaSil
  3. Birtutambenden1@gmail.com takipteyim 😘💕

    YanıtlaSil
  4. Srplzdmr26@gmail.com
    Serpil Gündüz

    YanıtlaSil
  5. Bu güzel çekiliş için teşekkürler❤
    Semina Özcan
    seminadeveciler@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Nerde o eski blog çekilişleri katılmak bi güzeldi heyecanlıydı :) Tekrar aynı heyecana kapıldım :) Blogunu Cansu Tunçer yani bu hesabımla takibe aldım.
    İnstagram: cansu.tuncer
    Mail: cansu.tuncer06@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir cekilis❤
    ozge-ozturk99@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. ozge-ozturk99@hotmail.com
    Özge Öztürk

    YanıtlaSil
  10. Tabiki de katılırız :) Ben Burçak Gülsüm ismiyle seni takip ediorum.

    Mail. burcakgulsum@gmail.com

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de takipteyim! :)
    Damla Özçelik

    YanıtlaSil
  12. biyolog.eda01@gmail.com
    Blog çekilişi en sevdiğim 😍keşke benim olsaa😆😆sevgiler🌸🌸🌸

    YanıtlaSil
  13. Çok kullanişli bir palet gibi gozukuyor,sevdim
    Çekilişe katıldım :)
    alara.gogi@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. cok güzel görünüyor umarım
    bana çıkar tam da böyle bir palet istiyordum 😍😍
    econevo20@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,
    Senin seçtiğin her ürüne son derece güvenerek, her çekilişine katılmaya devam :)
    guldempr@gmail.com
    @guldempr

    YanıtlaSil
  16. Fatmanur Maltaş
    Katıldım
    f.nurmaltas@hotmail.com
    Hadi inşallah..
    Gmail: maltasfn@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Takipteyim! Ebru nur şişli :))

    YanıtlaSil
  18. Takipteyim 😍😍
    mervesavrii@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. selvaqwe79@live.com
    sokcu42@gmail.com
    Takipteyim beybilo :)
    Iconic💜💜💜

    YanıtlaSil
  20. Sokcu42@gmail.com
    Selvaqwe79@live.com
    Katıldım beybilo :)
    İnstagram selva.x
    Iconic 💜

    YanıtlaSil
  21. Merve yavuz
    merveyavuz002@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. penceredeguvercin olarak takip ediyorum :) sakallisevilay0@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Seda Topcu sedatopcu23@gmail.com takipteyim

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. takipteyim:)
    ceylantasbasli@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Takipteyim akbolatsibel@gmail.com olarak bol şans

    YanıtlaSil
  27. Takipteyim
    Dinckubra010@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. çok güzel bir çekiliş, umarım tatipçileriniz katlanarak artar 🤗 kullanıcı adım Ece AYDIN

    YanıtlaSil
  29. kullanıcı adım ydn.ece@gmail.com muş. kusura bakmayın ikici yorumu yazmak durumunda kaldım

    YanıtlaSil
  30. Takipteyim :) Begüm Işıklar
    begumisiklarr@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Takipteyim hazalt92@gmail.com 🌹🌹

    YanıtlaSil
  32. Takipteyim :) Begüm Işıklar
    begumisiklarr@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Takipteyim supurkeci@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  34. Takipteyim
    iremaktas123@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. nursuleymanoglu@outlook.com 💕 Seviliyorsun deneyen bayan zey

    YanıtlaSil
  36. yarenucpinar@gmail.com
    Ayşe Yaren Üçpınar takipteyim :)

    YanıtlaSil
  37. Her zaman ki gibi gene harika bir hediye umarim bu sefer bana çıkaar ��❤
    Havvalbyrak.ha@gmail.com ������

    YanıtlaSil
  38. Takipteyim tabiki güzel bir çekiliş �� merweprcl2828@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Takipteyim
    tvd.ultraslan@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Bende takipteyim :)
    Gözde Özbay ❤️

    YanıtlaSil
  41. Tabiki takipteyim 😍 gozdecandan68@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Sinem Akgün (sinemakgunsinem@gmail.com) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  43. Takipteyim ❤
    Merveaksoyy52@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Takipteyimsecelik21@gmail.com🤗❤❤

    YanıtlaSil
  45. Ben de takipteyim :) makyajlikusblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Merhaba,
    Özlem Karataş adıyla takipteyim.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  47. merhaba,ben de şansımı denemek istedim :) gfc: kirpik kiz kirpikkiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. takipteyim gfc esraadgn23@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. Takipteyim �� cereenertas34@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. writer on the shore
    kiyidayazar@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  51. Tabii ki takipteyim :)
    jelibu1@gmail.com
    hermodda.blogspot.com.tr ile❣️

    YanıtlaSil
  52. Ben de takipteyim.
    Fondresila

    YanıtlaSil
  53. Pek anlamiyorum ama gmaille takipteyim gmailim cetingullu@gmail.com instagramimda @roseistan guzellik 😘😘😘

    YanıtlaSil
  54. Sanırım takipteyim uzun zamandır ☺️ Adım seren tuncay mailim srn. tnc@hotmail.com sevgiler ��

    YanıtlaSil
  55. betulcaay@gmail.com
    💞💞💞🌸

    YanıtlaSil
  56. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  57. Katıldım gitti hadi hayırlısı elif tkz ismiyle takip ediyorum

    YanıtlaSil
  58. Takipteyim 😙😙 tgba.ozbulbul

    YanıtlaSil
  59. Banu küçük adiyla takip ediyorum hadi insallah 😇

    YanıtlaSil
  60. uvv katılmam mıı :P Tuğçe Y. hesap adım. mailim de bengeldimki@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Kazananı açıkladınız mı acaba �� ��

    YanıtlaSil

Yorum Gönder