HC Care purifying gel cleanser

Merhabalar,

Bugün sizinle bir yüz yikama jeli paylasmak istiyorum.
Sevgili Huzunsarisiblog´un hediyelesme etkinligi sayesinde HC Care markasinin yeni piyasaya cikan cilt bakim ürünlerinden edinme ve deneme sansim oldu. Etkinlik yazimi okumak isterseniz, suraya tiklayabilirsiniz.




Yeni piyasaya cikan HC Care cilt bakim ürünlerinden deneyip daha önce blogumda paylasmistim.
Hc Care yenileyici el kremi yazisi icin suraya,
Hc Care bitkisel sac bakim kompleksi yazisi icin suraya,
Hc care hacim veren sampuan yazisi icin suraya tiklayabilirsiniz.
Önümüzdeki günlerde markaya ait kullandigim diger ürünleri de sizinle paylasiyor olacagim.

Gelelim bugünün paylasimi olan Hc Care purifying gel cleanser´a...
200 ml ürünümüz pompali sisede, akiskan jel kivamda ve renksiz.
Günlük olarak kullanilabilecegi, sabun icermedigi, cildin dogal nem dengesine zarar vermeden, yag, makyaj ve diger kirlerden cildi arindirma vaadinde.

Hc Care cilt bakim ürünlerinin temiz icerikli oldugunu ve hayvan deneyleri yapmayan bir Türk firmasi oldugunu da belirtmek isterim.
Suan sitelerinde ürünün satis fiyati indirimde ve 29 lira (kargo ücreti yok), suraya tiklayarak inceleyebilirsiniz.




T bölgesi yagli biri olarak, özellikle sicak havalarda yüzümü sabah aksam temizlerim.
Hc Care purifying gel cleanser´i yine sabah aksam olmak uzere 6 ay gibi bir süre kullandim.
Vaadlerinde de belirttigi gibi, cildinizi yagdan ve kirden arindiriyor fakat sonrasinda gergin ve kuru bir cilt yaratmiyor. Eger kuru ve normal bir cildiniz varsa daha da seversiniz. Fakat yagli ciltli olup, kullandiginiz ürünün cildinizi gererek temizlik hissini verdigini düsünüyorsaniz, sizi tatmin etmeyebilir.
Temizlemesinden memnun kaldim, ardindan pamukla uyguladigim tonige kir gelmedi.
Gözeneklerimi de iyi temizledigini dusunuyorum, Hc Care purifying gel cleanser kullanirken, siyah nokta bantlarini haftada bir yapmam yeterli oldu.
Baska jel temizleyiciler kullanirken, gözeneklerime daha hizli kir biriktigine sahit oldum.





Benim gözlemledigim tek olumsuz yönü, ki sivilceye meyilli bir cildiniz yoksa sizin icin sorun olmayacaktir, kullanirken zaman zaman cikan sivilcelerim üzerinde hizli söndürme gibi bir etkisi olmadi.
Sivilcelerim normal süreclerinde cikip, 1-2 güne söndü.

Herhangi baska bir olumsuzluk gözlemlemedim, hassasiyet olusturmadi, kullanirken kizarikliklarim artmadi, irritasyona sebep olmadi.

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY

Yorumlar