Yves Rocher Überraschungsbox Sommer Feeling

Merhabalar,

Öncelikle cekilis kazanani Ceylan Tasbasli oldu, tebrik ediyor adres bilgilerini ya email ile (deneyenbayan@gmail.com) göndermesini veya instagramdan (@deneyenbayan) dm atmasini rica ediyorum :)

Gelelim bugunun paylasimina,
Almanya Yves Rocher markasindan online olarak verdigim siparisime;

 Yves Rocher Überraschungsbox Sommer Feeling



Kutularin baska cesitleri de mevcut ben yas hissi isimli kutuyu siparis ettim. Sitede diger surpriz kutulari da görebilirsiniz.
Kendisi bir sürpriz kutu, icerisinden ne cikacagini bilmiyorsunuz ama 5-6 adet tam boy ürün oldugunu belirtmisler.
Yaz hissi sürpriz kutusunun siparisini, Almanya Yves Rocher online sitesinden, yine Almanya adresime gönderi olacak sekilde siparis verdim.
Bazen karisiklik oluyor, Almanya online Yves Rocher den Türkiye´ye göndertmedim yani.

Kutunun fiyati 15 euro, kargo ücreti yok.
En guzeli ise, siparisimi verirken son asamada bana bir hediye sectirdiler, ki ben tester gibi birsey gelir zannettim.
Merak ettigim cushion fondotenlerinden siparis ettim ve ürün tam boy geldi.
Bildigim kadariyla sadece cushion fondotenin fiyati 15 euro civari.
Kendim sectigim hediyenin disinda da kutudan bircok tester cikti.
Kendimce karli bir alisveris yaptim anlayacaginiz.
Sizlerden de Almanya´da olan, ilgisini ceken olabilir diyerekten paylasmak istedim.

Simdi sizi kutudan cikan diger ürünlerle basbasa birakiyorum.
1- 200 ml Monoi de Tahiti Shampooing douche des lagons- Lagoon hair & body wash
2- 200 ml Mango coariander energizing body lotion
3-50 ml eis effekt maske cranberry 3 min
4-50 ml Granatapfel aus Spanien frisches Deodorant
5- Framboise lipbalm 4,8 gram
6- 3600 volume maskara waterproof 10 ml



Benim sectigim hediye ise Pure light beige 300 rengi cushion fondoten





Umarim karli bir alisveris icin veya guzel bir hediye alternatifi olarak Yves Rocher Überraschungsbox Sommer Feeling yazim isinize yarar ;)

Unutmadan, eger Yves Rocher üyesi iseniz ve müsteri karti sahibi iseniz bu firsattan yararlanabilirsiniz. Ve anladigim kadariyla sadece online satin alabilirsiniz, magazada bulamazsiniz ve sinirli üretim bu kutular.

Okudugunuz icin tesekkür ederim
ZeY

Yorumlar

Yorum Gönder