Essence standina yeni gelen ürünler 2017 Agustos

Merhabalar,

Bir önceki yazimda sizinle Essence standindan kalkacak ürünleri paylasmistim. Yazima surayi tiklayip ulasabilirsiniz.

Bugun ise, standlarda yerini alacak yeni ürünleri paylasmak istiyorum.

En merak ettiginiz ürünleri yorumlarda benimle paylasirsaniz cok sevinirim, yapacagim alisveriste bana yardimci olacaktir :)
Benim en cok ilgimi ceken ise, 3 farkli renkte cikan makyaj süngerleri, stick aydinlatici, yeni ruj renkleri, krem farlari oldu.

Umarim hosunuza gider,
ZeY




















































































Yorumlar

  1. şu an kendimden geçmiş olabilirim. bunlar Türkiye'ye gelir inşallah :-)) herhalde pek çoğunu alırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim ben de bir zarara giricem :)

      Sil
  2. yenı urunler ne kadar guzell her asaga ındıgımde ooo ooo super bunu alcam bunu kesın alırım dıyıp durdum cok tatlılar fırcalar sungerler metalık urunler falan sahane hepsını cok begendım acaba turkıyeye ne zamn gelır gelsede acaba youtuberlar ve ınstabloggerlardan bıze kalır mı :) :) cok guzel bır paylasım olmuz elınıze emegınıze saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim internetten almak daha iyi cünkü Essence standi cok az kozmetik magazasinda var Türkiye´de

      Sil
  3. Canim sen fikir sormussun ama eve bi standda sen al diyorum:) en cok krem farlar 💕

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden güzellll :)))
    en çok kontür paletini merak ettim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder