Essence veda edecekler - Agustos 2017

Merhabalar, 

Yine bir stand yeniligini sizinle paylasmak istiyorum. 
Essence standlari suan Almanya´da secili ürünlerde (asagidaki resimlerde gördügünüz tüm ürünler) indirime gitmis ve her bir ürün 0,95 cente satilmakta. Cünkü bu ürünler piyasadan kalkiyormus ve yeni ürünler gelecegi icin standlari eritmeye calisiyorlarmis.
Dedigim gibi stand yenilenmesi, Agustos ayi ortasina dek Almanya´da devam edecekmis fakat Türkiye´de ne zaman olur tam bilemiyorum. 
Ben bugün, birazdan sizinle paylasacagim veda edecekler arasindan birkac parcalik bir alisveris yaptim bile :) Instagram hesabimdan paylastim dilerseniz bakabilirsiniz @deneyenbayan instagram hesabima
Essence markasinin benim icin ikoniklesmis ürünlerinin de piyasadan kalkmasina üzüldüm, bircok ürünü oldukca basarili benim icin.. Mesela 06 satin mauve ve 11 in the nude dudak kalemleri, göz kalemleri, 06 barely there ruj, benefit muadili kas maskarasi, süngerli oje cikaricisi, velvet lipsticklerden 02 peony star rengi vs..

Bu paylasimim piyasaya veda edecek ürünler olacak, bir sonraki paylasimimda da piyasaya yeni cikacak ürünleri sizinle paylasacagim.

Umarim isinize yarar :)
ZeY 

































Yorumlar

  1. Çok iyi olmuş bu yazıyı paylaşman benim de aralarından almak istediklerim vardı gitmeden alayım :)

    YanıtlaSil
  2. Ürünlerin hepsimi kalkiyor yoksa yazan renkler mi mesela likit mat rujun bir rengi var burda sadece o mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazan renkler kalkiyor fakat aslinda bu resimlerde bulunan tüm ürünler oluyor :)

      Sil
  3. Yerlerine gelecek ürünler onların yerine doldurur umarım :)

    YanıtlaSil
  4. Standı görmüş kadar oldum, güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  5. bunların bir kısmı Türkiyeye gelmedi bile :-(( make me brow'a üzüldüm ama severdim ben onu alayım bulursam bitmeden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kas maskarasina üzüldüm, yedekleyecegim bir ürün :/

      Sil
  6. Alla alla bence essence komple kendini değiştiriyor. Yani gitmeyen urun yok gibi baksaniza :) kas maskarasini ben alamadan kalkmasina uzuldum ayrıca bazi seylerde oyle. . Geneli zaten donemlik gelen urunler gibiydi kalici olacagini dusunmemistim zaten :) ama asil demirbas degisiklikleri sasirtici belki isim farkiyla gelirler bilemiyorum merakla yenilerini bekliyorum 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok sasirdim bazi ürünlere ama belki de dediginiz gibi baska isimle gelecektir, yeniler yazimi da en kisa zamanda paylasacagim :)

      Sil
  7. dudak kalemlerı sevılıyo aslında ona da ayrı bır sasırdım yanı ojelerde ne alaka sacma geldı yaa uzuldum bazı urunlerın kalkmasına :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak kalemleri gercekten basariliydi ama yeni geleceklerde bircok dudak kalemi var bakalim yapilari nasil olacak ;)

      Sil
  8. Çogu gelmedi bunların daha buraya ztn ki

    YanıtlaSil

Yorum Gönder