Hc care yenileyici göz bakim kremi

Merhabalar,

Biten bir Hc care cilt bakim ürünü paylasimim var bugun.

Hc care yenileyici göz bakim kremi

15 ml ürünümüzün fiyati suan indirimde ve 99 lira.


Tüm cilt tipleri icin uygun oldugu belirtilmis ve 3 önemli vaadi bulunmakta; göz alti torbalari, koyu halkalari, ince cizgi ve kirisiklik görünümünü önlemeye yardimci olmak...

Öncelikle sunu belirtmeliyim, bereketli bir ürün cok minik bir miktar yeterli oluyor. Tok katiya dönük bir yapisi var ama emilimi hizli. Sonrasinda biraktigi his ve görüntü makyaj bazi gibi diyebilirim :)

Bir diger bahsetmek istedigim sey ise, ben Hc care yenileyici göz bakim kremini kullanmaya basladigimda gözaltim ve göz cevrem iyi durumda idi. Asiri bir morlugum, koyu halkalarim yoktu ve torbalar belirgin degildi. Göz cevremin nem durumu da iyiydi. Nemsiz oldugunu kapatici durusundan anliyorum. Krem iyi gelmezse hemen kurak cöller gibi kötü duruyor kapaticim :(

Bir göz kremi bana iyi gelmezse, hemen koyu halkalar artar ve göz alti torbalarim belirginlesir. Hc care yenileyici göz bakim kremini kullanirken hicbir olumsuzluk yasamadim, göz cevrem eski kötü haline dönmedi, bu anlamda vaadi gibi koyu halkalarla savastigini dusunuyorum.



Kremi göz cevreme uyguladiktan 3-5 dakika sonra krem tamamen emilmis oluyor. Pürüzsüz bir his ve az da olsa aydinlik bir görüntü birakiyor ki sonrasinda kullandigim göz cevresi kapaticimin durusu cok hosuma gitti. Cok guzel bir baz benim icin. Kapaticimin cizgilere dolmasini da minimuma indirdi. Makyajsizken göz cevremdeki cizgilerimde bir degisiklik farketmiyorum ama artmamasi da oldukca olumlu benim icin. Yas 32 olunca artik iyice belirginlesiyorlar :/

Icerigine ilk baktigimda, tanidigim ve bildigim zararli bir madde yok gibi geldi. Internetten yaptigim arastirmalarda, okudugum blog yazilarinda ise alkol ve silikon türevi oldugunu gördüm.
Ben bir problem yasamadim ama hassasiyetiniz varsa dikkat edin derim.

Bunlar disinda iceriginde bircok etkin madde var ki her biri ayri ayri problemlerle savas vaadinde. Tüm aktif maddelerin ayrica teker teker aciklamasi sitelerinde mevcut. Sitelerindeki aciklamalari aynen ekliyorum;
 
Argireline, yapılan in-vivo ve in-vitro testlerde, yüzdeki mevcut kırışıklıkları azalttığı ve yenilerinin oluşmasını engellediği (15 günde %17, 30 günde %27 azalma) kanıtlanmış, botoksun doğal alternatifi olarak adlandırılan yeni nesil bir peptid.
 
 Yeniden dirilis bitkisi, Kuraklık bölgelerinde yıllarca herhangi bir metabolik faaliyet gözlemlenmezken, ilk yağmur düşüşünde canlanarak çiçek açan olağanüstü bir bitki ve bu bitkinin dirilme tesisi olarak adlandırılan en önemli bileşeni Glycoin® natural.
 
  Eyepro 3X, Göz çevresindeki yaşlanma sürecini hedef alan doğal ve en etkili kompleks. Betain, pentilen glikol, Saccharomyces cerevisiae özü ve snoudon rosea kökü (rhodiola rosea) özünden elde edilmiş bitkisel ve benzersiz bir aktif hammadde.
 
  Riboxyl, Biyoteknoloji yöntemiyle mısır tohumundan elde edilen saf bir doğal D-riboz. Yeni ATP üretimine yardımcı olarak ve cildin hücresel solunumu artırarak yaşlanma belirtilerine ve kırışıklıklara karşı cildi koruyan doğal bir enerji verici.
 
Daymoist CLR, Bitki kökenli aktiflerden (hidrolize mısır nişastası ve pancar ekstraktı) oluşan benzersiz bir kompleks. Cildin üst katmanlarındaki doğal nemlendirme faktörlerinin (NMF) konsantrasyonunu artırıcı etkisiyle, anında ve uzun süreli nemlendirme.
 
  Ceramide 3, Vücudun doğal bileşenleriyle özdeş, benzersiz bir güzellik molekülü. Doğal su tutma bariyerini takviye ederek, cildin yaşlanmasını önlemeye, ince çizgi ve kırışıklıkların giderilmesine yardımcı, düşük konsantrasyonlarda bile etkili bir aktif bileşen.


Dedigim gibi göz cevrem cok kötü durumda degildi Hc care yenileyici göz bakim kremini kullanmaya basladigimda.
Olan minimum morluklarimda ve göz alti torbalarimda bir degisme olmadi, ama artmamasi da benim icin olumlu bir etki.
Verdigi nemi de sevdim, kapaticim kuru durmadi, bu anlamda bana yeterli geldi. Aksine cok guzel durdu kapaticim, sahane bir baz oldu.

Göz cevresi nemi kozmetikle bir yere kadar giderilebilir fakat gözalti morluk ve torbalari bircok farkli etkiye bagli olabilir. Genetik olabilir, hormonal olabilir, vs..
Bu sebeple sizlerde etkileri farkli olabilir diye belirtmeden gecemeyecegim.

Son olarak belirtmek isterim ki, suan yeni uygun fiyatli bir göz cevresi kremi kullaniyorum ve bana iyi gelmedigini 1 hafta kullanim sonunda hemen farkettim... maalesef..

Hc care yenileyici göz bakim kremi tekrar tercih edebilecegim bir ürün.
Belki de daha uzun kullanimda göz cevremdeki cizgilerde etkisini gözlemleyebilirim.

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY



Yorumlar

Yorum Gönder