Maybelline Facestudio Bricks Bronzer 01 blondes

Merhabalar,

Bugün sizinle ambalajini begenip satin aldigim bir ürün paylasiyorum.

Maybelline Facestudio Bricks Bronzer 01 Blondes

2 rengi vardi ben 01 blondes rengini satin aldim.

Maybelline markasinin "cruelty-free" OLMADIGINI, yani ürünlerini hayvanlar üzerinde test ettigini de belirtmeliyim.




Icerisinde 7 gram ürün oldugu belirtilmis bu ürünün Almanya fiyati 7 euro idi. Maybelline Facestudio Bricks Bronzer suan Almanya´da satista degil.

Ambalajlamasi guzel olmus, altin gibi rose gold gibi dis kismi ve cok hos duruyor gercekten. Zaten dedigim gibi bu dis görüntüsüne kanip satin aldim :(

Icerisinde ise genis bir kisim bronzer, biraz daha az bir bölge ise tuglalar ile örülü bir halde tasarimi yine hos duran bir allik var. Koyu tenler icin aydinlatici bile olabilir.
Bronzer mat , allik kismi isiltili ama iri sim tanecikleri yok, kendinden dogal bir yansimasi var. En son resimde duruslari var.
 






Gelelim benim gözlemlerime, öncelikle sunu belirteyim, ürünü elimden cikarali cok oldu :(




1- asiri tozutuyor ve parca parca oluyor ürün alirken
2- uyguladigim yerde kaldi dagitmasi cok zordu
3- bronzer rengi cok sicak benim icin, benim tenimde cok turuncu durdu
4- gün sonunda parca parca durdugunu gözlemledim ve cogu ucmustu, kalici olmadi benim tenimde
5- allik kismi da cok tozuttu ama kolayca dagitabildim, 5-6 saat kalici oldu ve dogal isiltisi guzeldi
6- yapisi kremsi degilde daha cok kuru, toz bir tebesir gibiydi..

Aslinda tüm bu olumsuz saydiklarim icinde, rengi guzel olsaydi biraz daha kullanmaya devam ederdim ama cok turuncu durdu ben de, bu sebeple elimden cikardim..
Gözlerimde gecis rengi olarak da sevmedim turunculugunu, kaldi ki , sirf göz makyajimda kullanirim diye koca bronzeri tutmak ne kadar mantikli bilemedim..
Maybelline Facestudio Bricks Bronzer hatali bir alisveris oldu benim tenim icin..

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY




Yorumlar

  1. ne güzelmiş Türkiyeye gelmedi bile bu..

    YanıtlaSil
  2. Özellikle aydınlatıcı rengi güzel gözüküyor. Bronzerı biraz daha kahverengi tonunda seviyorum ben.
    Güzel günlerde keyifle kullan

    YanıtlaSil
  3. Benim gibi esmerlerde gerçekten rengi tam otururmuş ama o kalıcılığı sıfır , uçması vs yok olmamış bu sefer.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder